Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concursul si Simpozionul Naţional"Tradiţii şi obiceiuri româneşti în anotimpul iarna"

Şcoala cu clasele I-VIII Nr.1 Videle, judeţul Teleorman vă invită să participaţi la Concursul şi Simpozionul Naţional „Tradiţii si obiceiuri româneşti în anotimpul iarna”,. Întreg proiectul „Tradiţii şi obiceiuri româneşti în anotimpul iarna” este gândit ca o modalitate de mobilizare a comunităţii locale , judeţene şi naţionale pentru păstrarea valorilor spirituale ale neamului . Grup ţintă: copii cu vârsta cuprinsă între 3 şi 14 ani. Secţiuni: A.pictură/desen suport A4 B.felicitări C.colaje/tablouri de iarnă D.compuneri, poezii, eseu E. scrisoare lui Moş Crăciun F. Cărticica de Crăciun TEMA: Lucrările trebuie să prezinte tradiţii, datini, obiceiuri de iarnă din localitatea dumneavoastră. Mai multe informaţii găsiţi în fişierul ataşat.

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: roneli | 26.10.2010 14:09 | 1671 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (14)

0 0

27.10.2010 22:07 violeta_calin

cum se procedeaza pentru semnarea acordului de colaborare?

0 0

27.10.2010 22:16 georgetaghita

frumoasa tema si accesibila pentru copii. Intram mai devreme in atmosfera sarbatorilor. Poate ne ajuta si vremea . Dar vremurile?

0 0

27.10.2010 22:26 georgetaghita

frumoasa tema si accesibila pentru copii. Intram mai devreme in atmosfera sarbatorilor. Poate ne ajuta si vremea . Dar vremurile?

0 0

28.10.2010 19:47 danatere

prescolarii nu pot participa?? de ce?? am vazut ca sectiunile sunt pt elevi cls.I-VIII si cadre didactice!! ar fi pacat, pt ca e o tema frumoasa!!

0 0

28.10.2010 19:48 danatere

astept raspuns, daca se poate!! multumesc!

0 0

28.10.2010 19:49 danatere

astept raspuns, daca se poate. multumesc!

0 0

28.10.2010 20:31 sil29sil

grup tinta:copii cu varsta intre 3 si 14 ani-asa scrie, deci si pentru prescolari......poate ati omis, din graba...

0 0

29.10.2010 07:16 roneli - Autor

Acordul de parteneriat, in doua exemplare, se completeaza si se stampileaza de catre unitatea d-voastra si se trimite in plicul cu lucrarile copiilor.Odata cu diplomele elevilor, veti primi si un acord stampilat de catre unitatea noastra.

0 0

29.10.2010 07:18 roneli - Autor

Pot participa si prescolarii. Fac parte din grupul tinta al proiectului.

0 0

31.10.2010 15:22 ariel62

Buna ziua! Sunt din Bucuresti si as dori sa va intreb daca un elev de-al meu ar putea participa cu o poezie in limba engleza, tradusa in limba romana (deci cu ambele variante). Cum nu am posibilitatea scrierii cu diacritice pe computer-ul meu, va rog sa imi scrieti daca as putea participa la Simpozion cu o lucrare redactata in limba engleza. Va multumesc!

0 0

31.10.2010 21:01 roneli - Autor

Buna ziua! Suntem de acord cu poezia in limba engleza atata timp cat respecta tema concursului.

0 0

06.02.2011 11:30 dydu86

Pe cand rezultatele? A trecut deja primul semestru si suntem nerabdatori.

0 0

08.02.2011 18:38 dydu86

A primit cineva diplomele de la acest concurs? In regulament scrie ca se primes cpana la sfarsitul semestrului I. :(

0 0

14.03.2011 15:02 dydu86

Va multumim mult pentru premii!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 4 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

65 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN