Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

5 iunie -Ziua Învățătorului! La mulți ani, dragi cadre didactice!

Știm că în fiecare zi gândul dumneavoastră se îndreaptă neobosit către elevi și viitorul lor, opriți-vă preț de câteva ore și bucurați-vă de rezultatele muncii dumneavoastră.

Priviți-le strălucirea din ochi, curiozitatea și candoarea cu care descoperă cunoștințe și noțiuni noi - dumneavoastră ați sădit semințele pentru această stare de bine. Și pentru toată această dăruire vă mulțumim și vă purtăm recunoștință fără margini.

Alături de numeroșii părinți care vă poartă în suflet datorită dragostei ce le-o arătați zilnic copiilor lor, și noi, echipa INTUITEXT, dorim să vă urăm cât mai mulți ani cu bucurii, împliniri și zile senine în care să descoperiți și redescoperiți frumusețea de a fi formatori de oameni.

La mulți ani, dragi dascăli, minunați și unici întocmai ca lecțiile pe care le oferiți copiilor noștri!

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: Editura_Intuitext | 05.06.2019 09:13 | 1544 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

3 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN