INTERNET pentru profesori 2005-2006
Exista inca larg impartasita convingerea ca M.Ed.C si institutiile subordonate (I.S.J., C.C.D.) pot si trebuie sa ofere solutii pentru problemele concrete existente in fiecare scoala. Ca nu este asa, ca ministerul si structurile sale teritoriale se afla in acelasi proces de cautare a procedurilor de solutionare (si nu a solutiilor) o dovedesc chiar siturile institutiilor amintite: parcurgerea aleatorie a siturilor inspectoratelor scolare judetene, de exemplu, arata clar cata dificultate intampina aceste institutii in utilizarea eficienta a noilor tehnologii informationale, cata inertie conceptuala si actionala domina inca modul in care ele inteleg sa utilizeze logistica de care dispun (vezi RoEduNet si SEI) si sa ofere modele de "buna practica", demne de preluat si generalizat.
Interes general | Toate disciplinele | Ştiri
Propus de: arre | 04.11.2005 19:30 | 1238 vizualizări
Comentarii (1)
08.11.2005 15:22 sfetnicul
Sunt convins de această inerţie despre care vorbiţi. Recent un inspector important al ISJ Bacău afirma la o şedinţă a directorilor educativi că nu există nici un site al unei şcoli băcăuane (pe când ei au fost informaţi de existenţa www.e-junior.as.ro, spre exemplu).
Problema este că ştirea propusă de Dvs. mi se pare incompletă. Regulile jurnalistice vă obligă să informaţi asupra unor aspecte care răspund la întrebările fundamentale: cine?, ce?, unde?, când?, cum?, cât? etc.
Dacă la primele aţi dat un răspuns, la următoarele...
...aşteptăm.
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.