Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

O noua oferta a Guvernului pentru cadrele didactice

Premierul Calin Popescu Tariceanu a anuntat, sambata seara, ca Guvernul propune majorarea alocatiei bugetare pentru invatamant cu 1000 miliade de lei. Seful Executivului a precizat ca, in acest fel, salariile cadrelor didactice se vor majora cu 11,5%.
Premierul Tariceanu a mai anuntat ca duminica, la ora 9.00, liderii celor 4 confederatii sindicale din invatamant se vor intalni, din nou, la Palatul Victoria, pentru a negocia aceste propuneri. Sedinta urmeaza sa fie condusa de vicepremierul Gheorghe Pogea.
Calin Popescu Tariceanu a subliniat ca salariile profesorilor se vor mari cu 5 % incepand cu 1 ianuarie, urmand ca, de la 1 septembrie, acestea sa mai creasca cu alte 6,5 procente.
El a facut din nou apel, catre cadrele didactice pentru a renunta la greva, in special catre cei care au ales sa intre in greva foamei.
Premierul a facut aceste precizari in cadrul unei declaratii publice, transmisa in direct de mai multe surse media.

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: floricaion | 26.11.2005 19:36 | 1736 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Biasul de confirmare in rolul de parinte

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (75)

0 0

26.11.2005 21:36 crina_butarescu

Sa ii ia dracu`...Am urmarit extaziata speech`ul arogant al lui Razgandeanu in care perora linistit de un salariu mediu de 10 milioane la care se va adauga 1 milion si ceva...bineinteles, brutul...asta ca sa invrajbeasca mai rau parintii..si sa aud mereu replici in jurul meu de genul:I`ote`al dracu`, sta la catedra,da 4 si mai vrea si bani multi pentru asta..Brr!

0 0

26.11.2005 22:24 anne_marie

5% acum si restul la mama naibii......ar trebui ca sindicatele sa-i propuna Mariei-Sale ca cei 11,5% sa se dea in 35 de rate , asa ca diferentele alea cu care se tot lauda..........

0 0

26.11.2005 22:26 eugeniaboldea

Sper din tot sufletul ca peste alte 24 ore premierul sa mai gaseasca inca 3,5 procente.Noaptea e un sfetnic bun!

0 0

26.11.2005 22:46 adina_

Deja se vorbeste prea mult despre incopetenta Guvernului... Nu ma mai mira AROGANTA, SUPERIORITATEA pe care vor s-o afiseze!!! Ma mir insa ca nu au pic de respect si nu au RUSINE!!!

Ce salariu are STIMABILUL domn prim-ministru??? Ce munca presteaza pentru banii pe care-i ia??? Ce remuneratie au parlamentarii care nu fac decat sa doarma in parlament ... asta daca, din greseala, sunt prezenti?... Noi inca mai avem demnitate si nu putem sta in fata unor copii CU CAPUL PE CATEDRA SAU... CITIND ZIARUL asa cum se vede exemplul stimabililor conducatori!!!

RUSINE!!!

0 0

26.11.2005 22:55 lala

De unde a scos , fraţilor, 1600000lei pt debutanţi, dacă majorarea e de 11,5? Înseamnă că eu voi lua doar un procent de 2, debutantul 20 şi media va fi 11! VA FI CHIAR DISTRACTIV luni prin cancelarii!

0 0

26.11.2005 23:09 stanuta_grigorica

Ce distractie?ne-am luat portia de demnitate...ne-a aratat onor guvernul ce inseamna sa ridicam capul...mi-e rau de suparare...

0 0

26.11.2005 23:27 racoltam45

Dragi colegi, sacrificiul pe care il depun cei care au intrat in greva foamei este zadarnic daca noi renuntam la greva acum lasandu-ne amagiti de ,,praful in ochi" aruncat de ,,Razgandeanu".

0 0

27.11.2005 09:12 missulica

asa este, sacrificiul lor ar fi inutil.

0 0

27.11.2005 09:54 crina_butarescu

Pe mine m-a impresionat si intrarea in greva foamei a surorii ambasadorului Romaniei pe langa UE,la randul sau cadru didactic..Bine,nu exista grad de comparatie pentru cei care au avut taria sa faca asta, dar e relevant pentru cine are ochi sa vaza si urechi sa auza...

0 0

27.11.2005 10:15 licurici

am vb ieri cu o coleaga de a dvs si mi-a zis ca 5% din salariul ei insemana 500de mii.Asta inseamna ca are un salariu de 10milioane.Si e posibil sa se mai comenteze la salariul asta?!mama a invatat foarte mult!Medicina e o fac grea!si ea are sal de 10mil doar vara si iarna de 9mil.dar vedeti vreun medic sa iasa in strada!?ar trebui sa va calmati!si imi spune ca are credite si cu ce le plateste?!Te bagi sa faci credite atunci cand stii ca nu o sa ai de unde sa platesti!?!?NU!Te intinzi atat cat iti e plapuma!Dar se pare ca lucrurile se vad altfel!Toti vor bani si nu ii intereseaza peste ce calca sau de cel de langa!

0 0

27.11.2005 10:35 crina_butarescu

LICURICI, citeste ce ti-am scris intr-unul din articolele de mai inainte...vezi asta si lasa indarjirea, NU suntem toti la fel..

0 0

27.11.2005 10:38 crina_butarescu

tot pt Licurici:Ti-am scris cateva amanunte din viata mea, in cadrul articolului "Criza din invatamant ia amploare"..exista oameni printre oameni..ma abtin sa comentez de sistemul medical pentru a nu intra in polemici, pot spune si eu la fel ca exista oameni de nimic care simuleaza medicina, am simtit-o cu pretul vietii ambilor bunici..citeste randurile mele si nu ii judeca pe TOTI asa usor...

0 0

27.11.2005 10:49 licurici

dar medicii care chiar se duc in fiecare zi la servici vrand sa faca ceva bun pt omul care ii apare la usa,ei ce sa fac?!voi ati iesit in strada,ei ce sa faca?am intrebat-o mai de mult pe mama de ce ea nu a participat la o greva din sanatate acum multi ani si mi-a raspuns:"Ce vrei sa fac?Sa-i zic pacientului ca e treaba lui ca e bolnav pentru ca eu sunt in greva?"si nu stiu ce s-a intamplat cu bunicii dvs si e f adevarart ca sunt medici care au intrat in sistem sa fure de unde pot,dar cei cinstiti?...

Trecand peste asta,strict legat de salariu,nu e buna majorarea care se da?!Care ar fi salariul dorit?15mil ar ajunge sau peste 2 ani iar ati iesi in strada?Iar legat de credite chiar am dreptate!si oricum ca sa se poata face un credit trebuie pus un anume barem.

0 0

27.11.2005 10:59 me_buburuza

Am citit ce s-a scris mai sus legat de greva profesorilor si am si eu o intrebare: de ce ies in strada sa se planga de salarii knd 90%din profesorii de liceu, si mai nou chiar si cei din scoala generala, fac meditatii cerand 700.000 pe o sedinta de 3 ore????De ce trebuie sa facem meditatii??Intrebarea asta nu si-o pune nimeni??Nu mi se pare normal sa se ceara aceasta suma fabuloasa!Si in plus, aceste sedinte se fac cu cate 6-7 elevi o data...faceti un calcul simplu si o sa vedeti cam castiga "saracul profesor" intr-o luna de zile....

0 0

27.11.2005 11:00 crina_butarescu

Licurici, esti mai superficiala decat pari..Pricepi CA NU SUNTEM TOTI IN ACEEASI OALA?Cum nu sunt nici medicii toi la fel...Eu am un salariu de 4 milioane si ceva..Ce sa fac cu el mai intai?Sa-mi vindec sanatatea?Sa-mi platesc darile?Sa mananc?Ti-am explicat mai multe in articolul indicat, tu faci monolog pe aceeasi tema..Majorarea aia inseamna 200.ooo in mana pentru mine...ei spun 1 milion 600 raportat la cel mai mare salariu din invatamant, care se ia dupa 30 de ani vechime..atunci iei 10 milioane in mana...si uita sa scada impozitele aferente statului, sanatate,somaj,asigurari,care reduc totul la jumatate..incearca sa vezi si de cealalta parte a baricadei..incearca sa intelegi ca sunt si oameni aidoma mamei tale..care au muncit greu pentru ceea ce au...Guvernantii aburesc cu cifre din care NU se scad impozitele..

0 0

27.11.2005 11:04 licurici

Am inteles ca sunt si si..dar ce vreti sa se faca?se da si salariul la o vechime...daca aveti salariul atat de mic inseamna ca sunteti nou intrata in invatamant.Asa incep toti pt ca pe masura acumularii experientei si cunostiintelor sa se mareasca salariul.E f adevarat ca e foarte mic si nu prea se poate face nimic,dar care ar fi propunerea personala a dvs?

0 0

27.11.2005 11:06 crina_butarescu

ai un ID de messenger?putem vbi mai relaxat in alta parte..

0 0

27.11.2005 11:07 picant33

Noua oferta ar trebui acceptata. In toate saptamanile de greva liderii de sindicat au fost mai tot timpul ignorati de guvernanti, tratati umilitor. Eu cred ca ajungem la un razboi al nervilor, in care castiga cel pe care-l "tine" mai mult.Deja sunt si vor fi suficiente discutii cu referire la majorarile diferentiate si simplu daca reusesc sa "bage zanzania" intre cadre, deja au reusit. In acest moment eu nu imi mai permit aceasta greva , financiar vorbind, si nu doresc sa sacrific elevii mei. Oricum nuau mare sens nici grevele foamei, pentru ca ar trebui sa-i pese cuiva.Si astazi exista o indeferenta crasa: societatea nu ofera dascalilor, elevilor. (Nu mai e de mirare ca atat de multi nu iau testarea nationala.)Oricum , desi nu e chiar ceea ce am sperat , e timpul sa incetam si sa avem capul pe umeri si nu la masinile si salarile demnitarilor. Sa fim seriosi, oricum nu o sa le avem. Consider ca a fost o lupta si am obtinut ceva , reusind sa atragem atentia asupra situatiei din invatamant.

0 0

27.11.2005 11:11 crina_butarescu

Nu e vorba de salariile demnitarilor, e vorba ca femeia de serviciu de la scoala mea castiga mai mult decat mine..E vorba ca munca bruta e mai bine platita decat munca intelectuala care consuma mult mai mult..Fizicul se reface cu un vin bun si o friptura, dar psihicul?Consumul pe care unii il fac la clasa?De ce nu se face distinctie financiara intre un sofer si un profesor?

0 0

27.11.2005 11:12 licurici

likrici_yo@yahoo.com

0 0

27.11.2005 12:28 crinam

eu cred ca am obtinut salariul pe luna noiembrie redirijat sub forma de "rate" lunare pe anul viitor!

0 0

27.11.2005 12:35 popadaniel72

De vreme ce au scos prin lege fondul de premiere (2% si al 13 salar) isi pot permite sa dea 10% fara sa modifice fonsul de salarii din acest an. Totusi guvernantii au fost generosi, au mai adugat 0,5%.

Maine o sa anunte ca maresc salariile profesorilor cu 50 la suta (50 de lei la suta de profesori)

0 0

27.11.2005 14:17 anne_marie

au scos fondul de premiere de 2% dar acea ordonanta nu vorbeste de al 13-lea salar , deci , normal ar fi sa il luam (al 13-lea este premiul anual iar ordonanta spune "exclusiv premiul anual")

0 0

27.11.2005 14:32 ambros_monica

Pentru licurici...

Puiut draga,elevii care se mediteaza in particular sint cam de doua categorii:lichelele care merg la scoala ca sa aiba de unde veni si saracii parintii le ofera o a doua sansa sa faca oameni din ei,si cealalta categorie...a celor care constientizeaza ca nu reusesti in viata daca nu inveti tot timpul.Iar daca nu esti in cunostinta de cauza ti-as sugera sa nu te amesteci.Mama,medic fiind nu are de-a face cu toti golanii care zburda de atita bine si pe care cu eforturi mari incearca sa-i aduca pe carari bune,ci cu oameni care se agata de ultimul fir de viata si sint blinzi ca niste mielusei.In mintea ta toti elevii sint la fel,din mica mea experienta....colectivul de elevi e o turma de oi pe care nu ai dreptul sa o stapinesti cu bita dar se cer rezultate exceptionale.Mama ta,medic fiind ,oricind poate zice ca nu lucreaza la aprozar,si cind ai nevoie de medicamente pt sanatate se gasesc,eu ca profesor cu ce sa ma tratez la o banala raceala sau la un efort psihic sustinut?POATE CU ASPIRINA,ASPIRINA SI IAR ASPIRINA...MAMEI TALE.

0 0

27.11.2005 14:32 ambros_monica

Pentru licurici...

Puiut draga,elevii care se mediteaza in particular sint cam de doua categorii:lichelele care merg la scoala ca sa aiba de unde veni si saracii parintii le ofera o a doua sansa sa faca oameni din ei,si cealalta categorie...a celor care constientizeaza ca nu reusesti in viata daca nu inveti tot timpul.Iar daca nu esti in cunostinta de cauza ti-as sugera sa nu te amesteci.Mama,medic fiind nu are de-a face cu toti golanii care zburda de atita bine si pe care cu eforturi mari incearca sa-i aduca pe carari bune,ci cu oameni care se agata de ultimul fir de viata si sint blinzi ca niste mielusei.In mintea ta toti elevii sint la fel,din mica mea experienta....colectivul de elevi e o turma de oi pe care nu ai dreptul sa o stapinesti cu bita dar se cer rezultate exceptionale.Mama ta,medic fiind ,oricind poate zice ca nu lucreaza la aprozar,si cind ai nevoie de medicamente pt sanatate se gasesc,eu ca profesor cu ce sa ma tratez la o banala raceala sau la un efort psihic sustinut?POATE CU ASPIRINA,ASPIRINA SI IAR ASPIRINA...MAMEI TALE.

0 0

27.11.2005 14:38 ambros_monica

Si inca ceva licurici draga,citi copii de profesori isi piemit distractii costisitoare precum copii de medici?Citi copii de profesori ai vazut ca au probleme cu drogurile si cu avorturile?Te-as ruga sa-mi raspunzi....cert e ca acum ai de unde te informa,te ajuta mama.

0 0

27.11.2005 14:38 ambros_monica

Si inca ceva licurici draga,citi copii de profesori isi piemit distractii costisitoare precum copii de medici?Citi copii de profesori ai vazut ca au probleme cu drogurile si cu avorturile?Te-as ruga sa-mi raspunzi....cert e ca acum ai de unde te informa,te ajuta mama.

0 0

27.11.2005 14:52 teoinf

mamicule, adica pentru licurici, am impresia ca te joci, cu focul si nu ai citit ce am ascris,...., astept raspuns clar pe adresa, mea de e mail

0 0

27.11.2005 14:52 teoinf

mamicule, adica pentru licurici, am impresia ca te joci, cu focul si nu ai citit ce am ascris,...., astept raspuns clar pe adresa, mea de e mail

0 0

27.11.2005 14:54 teoinf

este comentariile mele, la stirea, cu greva din invatamant ia amploare, da mi voie sa spun ca nu voi intra in polemici, cu tine, dar imi voi reyerva eu dreptul cu care ne ai amenintat,.., theo

0 0

27.11.2005 14:57 teoinf

doamenlor, si domnilor colegi, urmariti realitatea tv. de diseara, nu pot intra astfel in conflict cu cna, este lan, si net, nu tv uri.

0 0

27.11.2005 15:03 ionela

CADRELE DIDACTICE AU PIERDUT 75% DIN SALARIUL PE NOIEMBRIE. DACA AM FACE UN CALCUL SIMPUL AM VEDEA CA "ECONOMIA ACESTA" ADUSA BUGETULUI ACOPERA CEI 5% PE CARE II PRIMIM DIN IANUARIE PE O PERIOADA DE 15 LUNI. DACA CINEVA POATE ACCEPTA ACESTE FIRMITURI E TREABA LUI. EU NU POT. ACESTE FIRMITURI SUNT TOT DIN SUFERINTA NOASTRA. PRIMIM ESALONAT BANII DIN NOIEMBRIE IN PESTE UN AN. CHIAR AM REZOLVA CEVA............ NU POT ACCEPTA ASA O UMILINTA. NE CRED PROSTI????? TOTUSI SUNTAM INTELECTUALI, NU? SE PRESUPUNE CA A GANDI E MUNCA NOASTRA... DREPT CE NE IAU?

0 0

27.11.2005 15:40 mirelar

apropo de meditatii: DRAGA LICURICI,

meditatii dau doar o categorie de profesori: de limbi straine, de matematica, de romana.

C

0 0

27.11.2005 15:46 mirelar

CEILALTI, INCLUSIV invatatoarele NU POT DA. cINE MEDITEAZA COPII DE CLASELE i-iV. sI CHIAR DACA SUNT CATEVA EXCEPTII, PRETUL UNEI MEDITATII NU TRECE DE 100 000LEI.

GANDESTE-TE LAPARLAMENTARI. Acestora li se va mari din nou salariul in ianuarie , daca nu ma insel. Oare banii aceia nu vor intra tot la consum, nu vor mari inflatia?

Trebuiau sa renunte la redecorarea si redotarea parlamentarilor si sa ne dea noua si altor categorii profesionale acei bani!!

0 0

27.11.2005 16:12 danap

d-le licurici daca nu va e cu suparare ce varsta aveti?

asa cum nu cred ca vrei sa fie bagata in aceeasi oala mama d-tale in aceeasi oala cu doctorii care nu se uita la tine pana nu le bagi ceva in buzunar,nu baga nici tu in aceeasi oala toti profesorii.sunt oameni si oameni in viata asta.asa cum sunt elevi si elevi.nu-mi spune mie ca elevii invata,se straduiesc si doar profesorii sunt de vina.si mai incetati sa comentati de pregatirile astea ca si pentru ele unii profesori muncesc de ajung franti seara acasa si nu mai au timp nici de familie doar ca sa aiba un ban in plus.ni se spune sa muncim din pasiune,dar oare numai pasiunea ajunge?de ce parlamentarii nu muncesc din pasiune pentru poporul care i-a votat si se plang la tv ca nu le ajunge 60 mil pe luna.asta ar trebui sa va revolte nu ca niste oameni care au invatat pe branci sa faca o facultate si dau examene peste examene, cer o marire de salariu.si sa nu se mai bata nimeni in piept ca fac cine stie ce pentru oamenii din jur, ca vai...daca nu sunt ei...murim oricum cand ne e sorocul cu sau fara doctori.

0 0

27.11.2005 16:13 anne_marie

Draga Licurici ,



elevii se mediteaza din proprie initiativa , nu ii obliga profesorii.........fie au lipsuri mari din cauza lipsei de constinciozitate , fie doresc mai mult decat le ofera curiculum-ul scolar. IN PLUS , AICI E VORBA DE MUNCA CINSTITA , PRESTATA IN AFARA ORELOR DE SERVICIU. Nu intra in aceeasi categorie cu shpaga luata de mamicutza doctoritza , 'nteles? sau vrei sa continui?

0 0

27.11.2005 16:14 danap

d-le licurici daca nu va e cu suparare ce varsta aveti?

asa cum nu cred ca vrei sa fie bagata in aceeasi oala mama d-tale in aceeasi oala cu doctorii care nu se uita la tine pana nu le bagi ceva in buzunar,nu baga nici tu in aceeasi oala toti profesorii.sunt oameni si oameni in viata asta.asa cum sunt elevi si elevi.nu-mi spune mie ca elevii invata,se straduiesc si doar profesorii sunt de vina.si mai incetati sa comentati de pregatirile astea ca si pentru ele unii profesori muncesc de ajung franti seara acasa si nu mai au timp nici de familie doar ca sa aiba un ban in plus.ni se spune sa muncim din pasiune,dar oare numai pasiunea ajunge?de ce parlamentarii nu muncesc din pasiune pentru poporul care i-a votat si se plang la tv ca nu le ajunge 60 mil pe luna.asta ar trebui sa va revolte nu ca niste oameni care au invatat pe branci sa faca o facultate si dau examene peste examene, cer o marire de salariu.si sa nu se mai bata nimeni in piept ca fac cine stie ce pentru oamenii din jur, ca vai...daca nu sunt ei...murim oricum cand ne e sorocul cu sau fara doctori.

0 0

27.11.2005 16:18 anne_marie

Draga danap ,

de ce sa nu fie bagata mamicutza doctoritza in aceeasi oala cu doctorii acre nici macar nu se uita la pacient pana nu le pica ceva? poate ca e EXACT din aceasta tagma , asa imi explic eu critica vehementa a unei pushtoaice al adresa profesorilor...e vorba de o fetitza imbuibata de shpagile lu' mami........

0 0

27.11.2005 16:25 danap

de ce nu se apuca toata lumea de meditatii? ca nu va tine nimeni fratilor.faceti faculatea care trebuie,zbateti-va pana reusiti sa aveti cunostintele si judecata care va trebuie si spor la treaba.nu mai fiti ciudosi.

0 0

27.11.2005 17:02 danap

Uitati d-lor profesori ce educam noi, de fapt pe cine trecem noi clasa,copii impertinenti, parlamentari, oameni care nu dau 2 bani pentru efortul nostru de zi cu zi.Ii doresc domnisoarei licurici sa o ajute D-zeu sa ajunga profesoara si atunci sa vedem ce mai are de spus.

0 0

27.11.2005 17:13 anne_marie

Ei , danap draga , in educatie mai exista si rebuturi....ca si in celelalte sisteme , nu?

0 0

27.11.2005 17:18 cameliahoara

Marirea de 11,5% inseamna salariul pierdut pe noiembrie si esalonat in rate in anul viitor...asa ca in realitate nu e vorba nici o marire si,deci,... nici o cheltuiala in plus din buget.

Iar referitor la meditatii...prea putini profesori fac acest lucru.Ce meditatii pot face educatoarele,invatatoarele,profesorii de muzica,desen,ed.fizica...si de ce nu chiar si istorie, geografie, chimie,tehnologii etc.

Pentru cativa nu este drept sa fim toti pusi in aceeasi tagma!!!!Cei mai multi traim totusi din salariu!!!

0 0

27.11.2005 17:38 teoinf

si inca ceva, cer scuze, administratorului acestui site, cred ca este un profesor, adica unul adevarat, cum spun eu, ..., sper a termina site-ul celor din educatie, al educatorilor, si profesorilor,al parintilor si elevilor, unde , poate impreuna vom gasi solutii pentru criza din educatie, a sistemului in ansamblu, astept de la voi propuneri in acest caz, si sugestii, ..., ..., voi anunta

gabriel teodorescu

teoinf@yahoo.com

0 0

27.11.2005 17:43 anne_marie

ati vazut proiectul de acord?

0 0

27.11.2005 18:35 ultras

nu am avut rabdare sa citesc toate mesajele pentru ca m-ati scos din sarite! cei mai multi dintre voi avetzi gandiri comuniste (gen: unii copii au nu stiu ce...altii nu au). ce sunt prostiile astea?? e normal unii au mai mult altii mai putin asta este viata...si eu am mai putin dar nu inseamna ca ar trebui sa le cer colegilor mei de facultate sa nu mai vina cu cine stie ce telefoane sau masini la scoala...este aberant si astfel de gandiri ca ale dumneavoastra sunt periculoase si nasc ideologii COMUNISTE!!! cu astfel de oameni e normal sa mearga in halu asta tara asta!! si aici nu ma refer la cei care intr-adevar sunt indreptatiti sa faca aceasta greva ci la aceia care...se stiu ei...si apropo un medic invata de 5 ori mai mult decat voi si probabil ar fi cei mai indreptatiti sa iasa acum in strada dar ei au DEMNITATE...multora dintre dumneavoastra le este complet strain acest termen!!

0 0

27.11.2005 18:40 licurici

imi cer scuze dar chiar ma streseaza ipocrizia unora.La chimie costa enorm medit la anatomie si biologie la fel,la desen pt admiterea la Arhitectura(cele mai scumpe) asta ar fi o instiintare.Sunt de acord ca cei care nu fac medit au un venit lunar si mai mic si le este f greu sa traiasca!CU ei sunt de acord!Dar cu ipocritii care fac greva adunand un sal lunar f mare..lucrurile stau altfel!

0 0

27.11.2005 18:49 anne_marie

sa fiu in locul unui prof universitar as tacea....la salariul pe acre il avetzi voi , va da mana sa voprbiti , dar deh , voi este mai cu scoli inalte , nu? si poate si ceva mai productivi in preajma de examene , nu?

0 0

27.11.2005 19:02 licurici

imi cer scuze dar chiar ma streseaza ipocrizia unora.La chimie costa enorm medit la anatomie si biologie la fel,la desen pt admiterea la Arhitectura(cele mai scumpe) asta ar fi o instiintare.Sunt de acord ca cei care nu fac medit au un venit lunar si mai mic si le este f greu sa traiasca!CU ei sunt de acord!Dar cu ipocritii care fac greva adunand un sal lunar f mare..lucrurile stau altfel!

0 0

27.11.2005 19:03 licurici

anne marie : in cazul in care nu ai inteles ce a scris ultras , nu este profesor si elev la o facultate!

0 0

27.11.2005 19:04 danap

cine te pune sa te duci la meditatii domnisoara?te obliga cineva?

0 0

27.11.2005 19:07 anne_marie

o obliga CEVA: nestiinta si lipsa de seriozitate la scoala , poate

0 0

27.11.2005 19:08 danap

banuiesc ca nu ai muncit o zi in viata ta.daca este asa atunci nu ai nici un drept sa judeci pe altii si mai ales pe cei de pe urma carora ai de castigat ceva si anume o educatie, care dupa cate stiu eu o capeti gratuit.daca este cineva care ar trebui sa reproseze ceva sistemului atunci aceea ar trebui sa fie mama dumitale.

0 0

27.11.2005 19:09 licurici

si inca ceva anne marie pt comentariul inadecvat de care dai dovada : MAMA NU IA SPAGA si stai linistita CA A INVATAT cu mult mai mult decat TINE!asa ca sa nu mai comentam!

sunt de acord cu debutantii sa ia mai mult si cu cei care nu fac meditatii!

Eu cand am spus ca mama e medic si are un salariu destul de mic voiam sa evidentiez faptul ca nu numai profesorii o duc rau, dar se pare ca prea putini au inteles asta!

Nici nu mai intru pe acest site pentru ca ajunge sa ma scoata din sarite indolenta si modul redus in care vedeti viata!!

O zi buna!si bafta celor care merita!

0 0

27.11.2005 19:11 licurici

FAC MEDITATII pt ca nu stiu unii profesori sa predea!sa se inteleaga asta!

0 0

27.11.2005 19:14 danap

sunt curioasa daca atunci cand esti la scoala, te duci la profesor si il rogi sa te ajute la o problema si iti spune ca nu poate decat daca il platesti.de cate ori ai lucrat acasa suplimentar si l-ai intrebat pe profesorul de la clasa intr-o pauza ce nu stii sa faci si el nu te-a ajutat.daca vrei in particular sa te ajute cineva sa lucrezi, vrei sa o faca gratis?ipocrizie este din partea voastra, ca nu recunoasteti ca singuri nu va descurcati.

0 0

27.11.2005 19:17 danap

nu stiu sa predea?stii tu mai bine?

Nu pot sa cred ce a ajuns invatamantul asta.pentru ce am invatat atat,pentru ce ma specializez,sa invat niste indolenti care nu stiu ce este respectul.

0 0

27.11.2005 19:26 radubml

Pentru cei care zic ca o meditatie costa 700.000lei.... si sunt 5 in grupa...Da... ce va tine cineva legati????? de stati la acel profesor la meditatie? Cu 200.000 lei nu gasiti si cu 2 in grupa??? Eu zic sa mai cautati ca sunt sigura ca gasiti unii profesori care s-ar bucura de acesti bani si pe care i-ar munci mult mai mult decat cei care iau 700.000lei....Deci...voi vreti la profesorul ala , nu? Aunci nu va mai vaitati...platiti... Culmea se zice ca daca iei mai mult esti mai bun...FALS In primul rand cel care ia asa scump primeste doar anumiti elevi...mersi sa-l iei de la nota 7 sa-l aduci la 9 ..., da sa-l iei de la 4 si sa-l aduci la 7,50???? Care munceste mai mult? Si culmea dati 700.000lei.... mi se pare FRAIEREALA... eu nu as da pentru o meditatie cu 5 in grupa....Cred ca aveti prea multi bani si ii faceti usor ... Oricum un profesor nu si-ar permite sa-si dea copilul la meditatie cu aceasta suma ...Deci ...treziti-va PARINTI...Cred ca nu dati cat trebuie si mai ales cui trebuie....Pacat ca aruncati banii pe fereastra, si cu meditatia asta de 3 ore este de ochii lumii ca sa ia mai mult...pentru ca elevul dupa 90 de minute de medtatie este deja obosit nu ati vazut cum se uita la ceas?

In legatura cu greva, rusine sa ne fie ca suntem asa de lasi si acceptam.... NIMICURI Suntem slabi, suntem sensibili , sentimetali....pai in tara asta nu se merge asa....Ati uitat ca am mai stat 28 de zile in greva dar atunci s-a cunoscut si s-a meritat, aum suntem de rasul lumii am facut greva pentru o crestere reala de 300.000lei (cazul meu), dar am pierdut 4.500.000lei salariul pe noiembrie. SUNTEM NISTE FRAIERI SARACI SI UMILITI DE ELEVI, PARINTI, GUVERNANTI...Pozitia noastra in societate este derizorie...

0 0

27.11.2005 19:35 danap

pt radubml: in sfarsit cineva care gandeste cum trebuie.cine ii pune sa se duca la meditatii cu 700 000.in cazul asta nu e vina profesorului care cere ci a parintelui inconstient care isi trimite copilul acolo.ai dreptate in totalitate.

0 0

27.11.2005 19:46 crina_butarescu

Adevarul ca la noi s-a impamantenit ideea asta tampa cu meditatiile,e o moda..Am stat 2 ani in Franta si la ei NU SE PUNE problema meditatiilor..asa ceva se face numai daca esti tinutuit la pat sau ai o problema reala de intelegere...Exista o colaborare permanenta elev-profesor..e magic..dar la noi..sa nu urli la el,ca are Drepturile copilului si il stresezi, sa nu il atingi cu un fir de praf ca il lezezi...Subscriu ideii ca parintii sunt tampi si ii trimit ca pe oi la meditatii cu X-ulescu si Y..foarte bine ca platesc atata..si-o merita..cu banii aia iti cumperi 5 carti si inveti singur...mi`i sila..pana unde am ajuns..

0 0

27.11.2005 20:09 teoinf

BRAVO CRISTINA,

0 0

27.11.2005 20:39 crina_butarescu

Stimate coleg, imi datorati un miel, ma numesc Crina, nu Cristina..Toate cele bune..!

0 0

27.11.2005 20:40 ambros_monica

Parintii saracii fac orice le sta in putere sa trezeasca acesti copii inconstienti la realitate suplimentindu-le pregatirea.Cum am mai zis,sint 2 categorii de elevi care se mediteaza:1.cei care n-au o treaba cu scoala si totusi parinti vor sa faca oameni din ei,2.elevi care constientizeaza singuri ca toata viata trebuie sa inveti ca sa-ti rezervi un trai decent macar.



Mi-e sila de cei care nu au o treaba cu situatia din invatamint dar latra ca niste javre pe linga ciolanul intrezarit.Da,ciOlanul,ca am ajuns sa mincam resturile de la masa stapinilor.RUSINE!!!!!!!!!!!!!

0 0

27.11.2005 20:41 ambros_monica

Parintii saracii fac orice le sta in putere sa trezeasca acesti copii inconstienti la realitate suplimentindu-le pregatirea.Cum am mai zis,sint 2 categorii de elevi care se mediteaza:1.cei care n-au o treaba cu scoala si totusi parinti vor sa faca oameni din ei,2.elevi care constientizeaza singuri ca toata viata trebuie sa inveti ca sa-ti rezervi un trai decent macar.



Mi-e sila de cei care nu au o treaba cu situatia din invatamint dar latra ca niste javre pe linga ciolanul intrezarit.Da,ciOlanul,ca am ajuns sa mincam resturile de la masa stapinilor.RUSINE!!!!!!!!!!!!!

0 0

27.11.2005 20:49 ambros_monica

Si mai lasa-ma Crina cu parintii care-i trimit pe copii la meditatii si sint fraieri si timpi.Arata-mi citi din copii iti invata singuri fara ajutorul cuiva cind lor le este lene sa-si faca temele pe a 2-a zi?!Acestia nu stiu decit de distractii si cum sa-si conditioneze parintii ca au datoria sacra de a-i intretin:mincarica pe alese,imbracaminte cit mai scumpa si alte motzocuri si marafeturi.Sa nu-mi spui ca n-am dreptate cind ma lovesc cu astfel de cazuri de citiva ani buni.Poate ca si parintii tai au facut sacrificii pentru tine si nu le constientizezi nici la ora actuala.O sa intelegi cind vei avea la rindul tau copii si te vei confrunta cu astfel de problemE.

0 0

27.11.2005 20:52 anne_marie

draga Monica,



Acum5-6 ani am avut o eleva care a obtinut premiul II la faza nationala a Olimpiadei de limba engleza...........nu se medita pt ca nu avea posibilitati financiare , dar asta nu a impiedicat-o sa fie buna , chiar foarte buna ,

NIMIC nu ii obliga pe copii sa se mediteze , poate doar nestiinta , sau parerea ca profesorul ar putea invata in locul lor

0 0

27.11.2005 20:55 ambros_monica

Catre colegii mei din invatamint:schimbati-va dragilor profesia si lasati-i sa se descurce singuri atit pe parlamentari cit si pe cei plini de ifose si aroganta.Lasati-le copii sa se descurce singuri,sa invete fara sprijinul cuiva specializat.Parerea mea,ce sint prosti acum cu carul....peste nici 10 ani rezulatul va fi dezastruos....si apoi sa-i aud comentind si improscind profesorii.

0 0

27.11.2005 21:01 ambros_monica

N-am zis ca-s obligati,sa nu amestecam.Din contra,am specificat care sint categoriile celor care o fac.Si sa nu-mi spui ca matematica,fizica,chimia sint la fel de usoare ca lb engleza.Nu zic ca nu sint elevi straluciti din eforturile proprii.Dar cazurile astea sint rare,chiar intr-un procent foarte mic.Profesorul nu invata pentru nimeni ci ii invata pe multi.Munca lui se vede acolo unde se vrea a invata.

0 0

27.11.2005 21:04 anne_marie

ha ha ha...incepem cu materii mai grele , mai usoare , ok.............restul comentariului meu poate intr-un mesaj privat

0 0

27.11.2005 21:05 ambros_monica

N-am spus eu ca sint grele,e rezultatul multor ani de examinare.Alte comentarii nu mai fac ca-s de prisos.

0 0

27.11.2005 21:55 lazar_n

Pentru Monica,

sunt prof. in inv. preuniv. Din scoala unde muncesc pot desprinde si o 3-a categorie de elevi ce uzeaza de MEDITATII. Este vorba de elevii care se simt obligati a face meditatii caci li se preda lectia de neinteles. Cum se poate explica faptul ca 90% din elevii clasei fac meditatii in particular cu profesorul care le preda la clasa? Si... evaluarea este in functie de participarea la meditatii. Acesti elevi si parintii lor sunt constrinsi a-si cumpara educatia si notele. Este degradant pentru profesorii care adopta o astfel de metoda.

0 0

27.11.2005 22:17 ambros_monica

Am auzit si de astfel de cazuri si ma confrunt cu ele;sint de acord cu tine.Peste tot uzam de zicala"padure fara uscaturi nu se poate"...de ce n-am folosi-o si printre noi profesorii?!

Durerea e mai mare cind astfel de cazuri,culmea,le intilnim in liceele cu renume.Nu dau exemple.Le cunoastem cu totii,dar sa nu-i ofensam pe profesorii care muncesc cu drag si pentru binele elevilor.

0 0

27.11.2005 22:33 crina_butarescu

pentru Monica:Monica draga, durerea e ca m-ai nimerit al naiba de bine..sunt tanara, am 25 de ani si elanul generatiei tinere...din fericire pt mine, muncesc de la 16 ani,stiu care e valoarea banului, mai mult de atat, ai mei au ramas someri 2 ani de zile,mi-am luat 2 joburi si m-am descurcat.Ca m-am imbolnavit,putin importa, cert e ca ce nu te omoara, te face mai puternic.Acum iti explici DE CE afirm ca parintii sunt tampi...Ma jur ca i-as da copilului meu o lectie, sa il pun sa munceasca o luna ca..orice..si apoi sa vad daca isi mai ia blugi de 1 milion.E vorba de un snobism si un spirit de turma care sunt incurajate...Filoloaga fiind,am avut dificultati cu matematica, am facut cateva sedinte de meditatii pentru a ma dumiri oarescum si apoi am mancat culegeri pe paine,SINGURA,pana nu mai stiam de mine..Generatia asta e plina de non-valori pentru ca parintii le platesc facultatea, nu ii indeamna sa intre pe capul lor sau sa munceasca pentru asta..de asta ma revolt, in sensul asta am afirmat ceea ce am afirmat, pentru ca am fost responsabila si chivernisita de cand ma stiu...iar libertinismul specific adolescentei l-am inteles altfel, nu in discoteci...

0 0

27.11.2005 22:35 teoinf

da, scuzele de rigoare, pentru crina butarescu, din dolj, si apropo, am fost la craiova, acum 2 saptammani si am fost placut impresionat de colegii din dolj,de la Craiova, se mai face scoala, si la voi< ..., sa sti,

0 0

27.11.2005 22:38 teoinf

da, scuzele de rigoare, pentru crina butarescu, din dolj, si apropo, am fost la craiova, acum 2 saptammani si am fost placut impresionat de colegii din dolj,de la Craiova, se mai face scoala, si la voi< ..., sa sti,

0 0

27.11.2005 22:39 crina_butarescu

de Oltenia ziceti,domnule Teo? E unul dintre cele mai spurcate meleaguri cu cei mai comunisti oameni...Regret ca am parasit Ardealul, a fost o conjunctura care nu mi-a dat de ales..

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

4 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN