Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

E-mailurile catre clienti nu vor mai fi gratis

E-mailurile catre clienti nu vor mai fi gratis

Companiile ar putea fi nevoite in curand sa cumpere echivalentul unui timbru postal electronic pentru fiecare e-mail trimis catre clienti.
Furnizorii de servicii de e-mail Yahoo si America Online se pregatesc sa lanseze un sistem prin care companiile care platesc o taxa pe fiecare mesaj trimis (intre un sfert de cent si un cent) vor fi tratate preferential, scrie The New York Times.
Taxa nu va fi obligatorie, dar companiile care au de trimis multe mesaje simultan catre clienti ar face bine sa o plateasca daca vor ca mesajele lor sa ajunga la destinatie, scrie presa internationala.
Astfel, mesajele lor, chiar daca trimise la un numar mare de destinatari, nu vor cadea in "plasa" filtrelor anti-spam si vor fi transmise mai repede decat alte mesaje. Asta cu conditia ca firmele platitoare sa garanteze faptul ca "furtuna" de mesaje nu este spam.
Practic, firmele trebuie sa promita ca vor contacta numai persoane care si-au dat in prealabil acordul, in caz contrar firmele riscand sa le fie blocate e-mailurile definitiv de catre Yahoo si AOL. AOL si Yahoo vor accepta in continuare e-mailuri trimise de la companii care nu platesc, insa acestea ar putea ajunge, in multe cazuri, in folderele destinatarilor special concepute pentru mesajele spam (gen "Bulk e-mail").
Daca sistemul va fi acceptat la scara larga, cei doi furnizori ar putea obtine venituri de milioane de dolari anual, scrie The New York Times.
Oficiali ai AOL si Yahoo au declarat ca acest sistem este o incercare de a repune ordine in comunicarea prin e-mail, amenintata chiar cu disparitia de expansiunea fara precedent a spam-ului si a altor tipuri de fraude online.
Pentru multe companii, comunicarea prin e-mail cu clientii este grav afectata de inmultirea mesajelor spam si a filtrelor care opresc uneori si e-mailurile legitime, scrie The New York Times. "Din cate stiu, si serviciile postale au o oferta asemanatoare", a spus Nicholas Graham, purtator de cuvant al AOL.
El se refera la servicii precum scrisoare recomandata sau cu confirmare de primire, "care iti permit sa fii sigur ca va fi dus la destinatie, daca ceea ce trimiti chiar este important pentru tine, si ca va fi livrat intr-un mod deosebit de restul scrisorilor".
Articol integral in Ziarul Financiar
(Ziarul Financiar, 06 feb 2006)

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: floricaion | 06.02.2006 08:12 | 1014 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Biasul de confirmare in rolul de parinte

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

4 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN