Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

„Sanse egale in educatie”

Manifestarea, a patra dintr-o serie de 4 colocvii tip dezbatere, este organizată în cadrul Proiectului „Patru exerciţii de politică educaţională în România”. Iniţiat şi derulat prin parteneriatul dintre CEDU şi UNICEF România, proiectul îşi propune să se constituie într-un forum democratic de reflecţie şi analiză în jurul unor probleme actuale şi de perspectivă ale învăţământului românesc. Prin mijloacele sale specifice, acest demers intenţionează să sprijine eforturile pe care Ministerul Educaţiei şi Cercetării le depune pentru găsirea celor mai adecvate mecanisme de elaborare şi implementare participativă a politicilor globale şi sectoriale.



Principalele discriminari care exista in scoala si care afecteaza calitatea ofertei educationale pentru toti elevii, se fac in functie de:



▪ mediul de rezidenta (urban/rural, centrul oraselor/cartiere periferice, comuna/sate izolate);

▪ apartenenta la o anumita etnie (practici didactice nemotivante, inechitabile);

▪ nevoi educative speciale, elevi abandonati sau fara parinti;

▪ statutul economic al familiei unui elev;

▪ scoli de elita versus scoli slabe (diferentieaza traseele profesionale, sociale ale elevilor);

▪ genul elevilor (afecteza dezvoltarea mentala a fetelor sau a baietilor).



In cadrul mesei rotunde va fi prezentat un studiu ce se axeaza pe discriminarile legate de mediul de rezidenta si pe discriminarile de gen.

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: crina_butarescu | 02.03.2006 19:06 | 2675 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Biasul de confirmare in rolul de parinte

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN