Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

PRECIZARI în atenţia cotidianului GARDIANUL

1. Discuţia autorului articolului cu reprezentanţi ai echipei de proiecte a Ministerului Educaţiei şi Cercetării s-a purtat pe baza ghidului celor 12 proiecte ale M.Ed.C., a informaţiilor cuprinse în el şi a faptului că toate aceste proiecte sunt în faza finală de elaborare, pe baza Direcţiilor strategice ale MEdC pentru perioada 2006-2008.


2. Aceste proiecte au fost şi vor fi discutate de Comisia de specialişti constituită la nivelul M.Ed.C. şi de Comisia de monitorizare, constituite prin Ordin al Ministrului, din care fac parte şi reprezentanţi ai federaţiilor sindicale din învăţământ şi ai federaţiilor studenţilor, organisme care se întrunesc periodic.


3. Informaţia conform cărora proiectele Ministerului „zac pe masa premierului Tăriceanu" nu este reală.

Director,
Mircea MUREŞAN

Sursa:www.edu.ro

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: crina_butarescu | 06.03.2006 19:27 | 559 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Biasul de confirmare in rolul de parinte

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN