Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Unii profesori acuză că un subiect de la Istorie a excedat programa

Candidaţii aveau de relaţionat 4 ani istorici cu evenimentele importante care au avut loc atunci, dintr-o listă de 6 variante. Profesorii au acuzat faptul că există două evenimente, care nu se regăsesc în bibliografia obligatorie pentru testele naţionale: lupta de la Grunwald şi lupta de la Stalingrad. Inspectorul general pentru istorie din minister, Doru Dumitrescu, a răspuns ferm că: „Nu contează variantele în plus care nu se regăsesc în bibliografie şi sunt pe foaia de examen! Practic, pentru că elevii nu ştiau despre acele evenimente, nici nu aveau cum să le aleagă pe cele greşite, deci i-am ajutat! Profesorii care nu şi-au dat seama înseamnă că nu ştiu nimic despre examen”. Profesorii au acuzat „graba şi superficialitatea” în tratarea subiectelor la istorie, refăcute în mai puţin de o săptămână de specialiştii din Serviciul Naţional de Evaluare şi Examinare, considerând că varianta 3 a fost „foarte accesibilă”, ceea ce ar putea face ca 30-40% dintre candidaţi să obţină cu uşurinţă nota 7.



La geografie, subiectele au fost „normale, ca să nu spunem simple, dar au avut şi câteva lucruri deosebite, pentru elevii care voiau 10, cum ar fi subiectul cu platforma continentală a Mării Negre”, a spus doamna profesoară Florescu Floricica. Spre deosebire de anii precedenţi, ordonarea în funcţie de longitudine şi latitudine a diverselor forme de relief sau localităţi a constituit o noutate.

"Gandul"

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: crina_butarescu | 23.06.2006 01:29 | 785 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

68 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN