Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Nota 5, asigurata cu lejeritate la bac

Din cei 7.380 de candidati inscrisi, au fost prezenti in sala de examen 7.372. Evenimente deosebite nu s-au inregistrat, cu exceptia unui singur caz medical. O candidata din centrul de evaluare de la Mangalia a lesinat, insa, datorita interventiei medicului, fata si-a revenit si a putut continua proba. Impreuna cu Directia de Sanatate Publica, Inspectoratul Scolar Judetean Constanta a decis sa-i acorde acesteia cateva minute in plus pentru rezolvarea cerintelor.
Mai multi candidati au intrat in panica pentru ca au constatat ca timpul nu a fost suficient pentru a-si transcrie datele de pe ciorne pe foaia de examen, ceea ce a produs agitatie in salile de examen. ISJ Constanta a solicitat profesorilor supraveghetori sa fie indulgenti in astfel de cazuri si sa actioneze in favoarea absolventilor.
"Romania libera"

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: cdiasimi | 04.07.2006 08:30 | 1077 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul reactiv

Echilibrul emotional

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

53 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN