Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Forum Managementul Proiectelor



Incepand de astazi, 11 iulie 2006, poti accesa pe website-ul www.managementul-proiectelor.ro forumul de discutii pe teme legate de acest domeniu.

Subiectele de discutii ce pot fi abordate se refera la training-uri si masterate in managementul proiectelor din Romania, carti de specialitate, atestari de tipul Project Management Professional, programe informatice care usureaza munca specialistilor in acest domeniu si multe alte subiecte pe care veti dori sa le propuneti pentru dezbatere.

Website-ul Managementul-proiectelor.ro mai ofera utilizatorilor sai: stiri din domeniu, un ghid gratuit de managementul proiectelor, informatii utile pentru cei care doresc sa urmeze cursuri de instruire in acest domeniu, o lista a asociatiilor profesionale, precum si o lista a programelor informatice folosite in managementul proiectelor.
Sursa: comunicatedepresa.ro

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: grigore_geta | 11.07.2006 21:54 | 777 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

68 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN