Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Surpriză pentru absolvenţii de-a VIII-a: repartizarea computerizată, în avans


Astfel, din cei 140.846 de candidaţi care au completat fişele de înscriere, 139.115 (98,77%) au fost repartizaţi în licee şi în şcolile de arte şi meserii. 1.731 au rămas nerepartizaţi pentru că nu au completat suficiente opţiuni. „Repartizarea s-a făcut cu o zi mai devreme pentru că am fost capabili să centralizăm datele din judeţe şi din motive de siguranţă. Un alt motiv a fost să nu-i mai ţinem în tensiune pe părinţi şi pe elevi”, a explicat Mircea Mureşan, directorul relaţiei cu presa, graba ministerului. În urma repartizării computerizate au rămas libere 6.598 de locuri la licee şi 84.841 la SAM-uri, disponibile pentru candidaţii rămaşi nerepartizaţi. (E.L.)

Sursa: Adevarul


Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: grigore_geta | 13.07.2006 22:40 | 1137 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (1)

0 0

14.07.2006 19:59 kovacsstefan

Sper din suflet sa dispara odata acest mod de repartizare. Trebuie sa fie inscriere la fiecare liceu si desigur examen!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

68 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN