Şcoala cu
bune practici

61 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Un mediu ambiant sănătos, o viaţă mai bună

Acest simpozion la avea loc la UNIVERSITATEA BIOTTERA BUCUREŞTI/ filiala Slobozia. Alte relaţii le veţi găsi în document

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: berciu | 13.03.2007 21:22 | 1076 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul reactiv

Echilibrul emotional

Comentarii (6)

0 0

26.06.2007 10:26 plugaru_cristina

Felicitari pentru activitatile avute. mam primit la Iasi cartile si diplomele. Va multumim! Foarte frumos lucrate. Succes in continuare.

0 0

04.07.2007 15:23 rozaliamihu

S-au trimis diplomele?

Noi nu le-am primit la Cugir - Alba.

0 0

06.08.2007 11:52 danamira

suntem de la Botosani si nu am primit nici noi nimic de la simpozion.

Asteptam cu nerabdare un semn de viata...

0 0

03.10.2007 23:24 edy_100

nici la vaslui nu am primit nimic

cand trimite-ti?

0 0

09.10.2007 19:34 rozaliamihu

Ne mai ia cineva in seama?

0 0

22.10.2007 20:11 rozaliamihu

Am primit asigurari ca o sa primim ceea ce ni s-a promis. Le inteleg pe colegele noastre si astept vesti de la dansele.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

51 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN