Şcoala cu
bune practici

56 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Apa izvorul vietii

ediţia a II-a , martie 2014 (cuprins în CAEJ - 2014, poziţia 117)  Se adresează tuturor copiilor din învăţămânul preşcolar, primar, gimnazial şi liceal  Se desfăşoară pe secţiuni: - desene, afişe colaje, postere,fotografii,referate şi proiecte  Se finalizează cu acţiuni de informare stradală şi o vizita la Staţia de tratare a apei ,,Chiriţa” - Iaşi

Nume proiect: Apa izvorul vietii

Organizatori: Organizatori: INSPECTORATUL SCOLAR JUDEŢEAN IAŞI PALATUL COPIILOR IAŞI

Condiţii de participare: REGULAMENTUL CONCURSULUI Concursul care se adreseaza copiilor din învăţământul preşcolar, primar, gimnazial şi liceal din judeţul Iaşi ; Este structurat pe următoarele secţiuni: Sectiunea 1 - desene, - pe format A3 , A4 tehnica

Perioadă înscriere: 06.03.2014 - 19.03.2014

Perioadă desfăşurare: 20.03.2014 - 22.03.2014

 

Organizatori:

INSPECTORATUL SCOLAR JUDEŢEAN IAŞI             PALATUL COPIILOR IAŞI

 

 

 

ediţia a II-a  ,  martie 2014

(cuprins în CAEJ - 2014, poziţia 117)

 

ü  Se adresează tuturor copiilor din învăţămânul preşcolar, primar, gimnazial şi liceal

ü  Se desfăşoară pe secţiuni: -  desene, afişe colaje, postere,fotografii,referate şi proiecte

ü  Se finalizează cu acţiuni de informare stradală şi o vizita la Staţia de tratare a apei ,,Chiriţa” - Iaşi

 

Instituția coordonatoare: PALATUL COPIILOR IASI

Str.: B-dul Carol I

Nr. de telefon / fax : 0232 / 326275

Coordonatori proiect:     Prof. Mimi Lefter

Prof. Mihaela Irinel Papuc

Prof. Cristina Pohoaţă

 

 

Parteneri:

 

 

S.C. APAVITAL S.A.                        AGENTIA DE  PROTECTIA MEDIULUI IASI

 

MOTTO: ,,Apa curată pentru o viaţă sănătoas­­ă!”

Scopul proiectului:

Apa potabilă, element definitoriu al vieţii pe pământ, a devenit o resursa epuizabila.  Acest fapt, determină necesitatea dezvoltării unor abordări educaționale care să  genereze schimbări pozitive în comportament, includerea  gestionării şi conservării apei în stilul de viata atât al elevilor cât  şi  al întregii populaţii.

Proiectul, fiind  conceput ca o suma de activitati, se adreseaza  tuturor elevilor  din învăţământul preuniversitar din judeţul Iaşi, care  iubesc şi ocrotesc mediul înconjurător şi  vor să se implice in acţiunile de educaţie şi conştientizare a populaţiei privind importanţa apei,  consumul de apă potabilă şi de protejare  a surselor de apă , a  mediului înconjurător.

Obiective:

  • Incurajarea elevilor in gasirea unor solutii privind sustinerea importanţei  calitatii apei la nivel local si national; .

Teme  şi activităţi sugerate:

TEME

ACTIVITATI

APA CURATA – SANATATE GARANTATA

- Apa  pentru populaţie - răspunsuri la provocările urbane şi rurale. Prezentarea unor materiale informative cu privire la importanta apei în viaţa de zi cu zi, pentru intreaga planeta. (filme tematice,, prezentări Power Point).

APA IN OCHI DE COPIL

-Realizarea unor  desene, colaje afişe , postere, şi   materiale publicitare   ( pliante, flyere,  ) care să reflecte tematica  abordată în cadrul proiectului

POLUAREA SI PROTECTIA APELOR

-   Actiuni de igienizare a cursurilor de apa de pe raza localităţii.

CUNOASTE DRUMUL APELOR UZATE !

-Campanii de informare a populaţiei. Elevii vor distribui material  cu informaţii,  imagini şi mesaje adecvate, măsuri concrete de reducere a consumului de apă, etc.

 

REGULAMENTUL CONCURSULUI

Concursul care se adreseaza  copiilor din învăţământul preşcolar, primar, gimnazial şi liceal din judeţul Iaşi ;

Este structurat pe  următoarele secţiuni:

Sectiunea 1 -  desene, - pe format A3 , A4 tehnica la alegere;

Sectiunea 2 – postere, pe format A3, A4

Sectiunea  3 - afişe pe format A3, A4

Sectiunea 4 - colaje  , pe format A3, A4.

Secţiunea 5 – fotografii, realizate pe tema proiectului,

Lucrările vor fi etichetate și vor fi individuale (nu se admit doi elevi la lucrare).

Şcoala…………………………………………...

Localitatea…………….……….Jud…………….

Secţiunea ……….. .Învăţământ ……………..…

Titlul lucrării……………………….……………

Elev ……………………………….…... Cls ...…

Coordonator: …….……………………………...

 

Secţiunea 6 – proiecte, referate, realizate pe tema proiectului,

Proiectele vor fi prezentate în Power Point maximum 15 slid-uri  sau format video,5 min.

Referatele , maximum 3 pag. Redactare : font, Times New Roman; size, 12;

Fiecare echipaj va trimite maxim 5 lucrări  pentru  fiecare categorie de vârstă la secţiunile 1, 2, ,3,4,5  iar la secţiunea 6 , un singur proiect la fiecare categorie de vârstă.

Lucrarile se vor trimite  pâna pe data de 19 martie , data poştei , pe adresa :

Lefter Mimi - Palatul Copiilor Iasi, B-dul Carol I , Nr.2, Iasi, jud. Iasi,  pentru concursul „Apa izvorul vieţii “ însotite  de plic,  format A4 , autoadresat şi timbrat cu o valoare mai mare pentru trimiterea diplomelor.

Jurizarea va fi realizată de către specialişti ai instituţiilor partenere şi organizatori în perioada 20-21 martie 2013.

Se vor acorda premiile I, II, III  şi  doua menţiuni (pentru fiecare sectiune şi categorii de vârstă), diplome de participare pentru fiecare coordonator de lucrari (cadru didactic ).

EVALUAREA LUCRĂRILOR:

CRITERII DE EVALUARE A LUCRĂRILOR

NR.

CRT.

CRITERIUL DE EVALUARE

PUNCTAJ ACORDAT

1.

RESPECTAREA TEMEI PROIECTULUI

30 p

2.

ORIGINALITATE

20 p

3.

CREATIVITATE

15 p

4.

ASPECTUL/PREZENTAREA LUCRĂRII

15 p

5

CONTINUTUL STIINTIFIC SI IMPLEMENTAREA TEMEI

20 p

TOTAL

100 p

Manifestarea va mai cuprinde o campanie de informare stradală şi  vizită  de specialitate la Staţia de tratare a apei ,, Chiriţa” Iaşi în cadrul căreia va avea loc şi premierea lucrărilor înscrise la concurs, in ziua de 22 martie .
Nu se admit contestaţii.

Lucrările înscrise în concurs nu se returnează..

Informatii suplimentare :

prof. Mimi Lefter, tel. 0741379379  e-mail: mimilefter12@yahoo.com ,

prof.Papuc Irinel, tel. 0743482170  e-mail: papuc_irinel@yahoo.com,prof.

prof. Cristina Pohoaţă,  tel 0752 141 280,  e-mail: cristinapohoata@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anexa 1

FIŞĂ DE ÎNSCRIERE

 

CONCURS  ,, APA IZVORUL VIETII”

22 martie 2014

 

 

 

NUMELE SI  PRENUMELE CADRULUI  DIDACTIC :

ŞCOALA :

CLASA :

ADRESA :

LOCALITATEA :

JUDEŢUL :

ADRESA DE E-MAIL :

 

 

TABEL NOMINAL CU  ELEVII PARTICIPANŢI

 

NR. CRT

 

NUMELE ŞI PRENUMELE COPILULUI

 

TITLUL LUCRĂRII

 

SECTIUNEA

 

CLASA

1

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Director,                                                                                                      Prof,.

Anexa 2

PALATUL COPIILOR IASI                                    …………………………….........................

Nr. ………din………………….                                Nr…………….. din……………………....

ACORD  DE PARTENERIAT

Proiectul judeţean ,, APA IZVORUL VIEŢII” –2013- 2014

Ediţia a II-a

NUMELE  UNITĂŢII  DE  ÎNVĂŢĂMÂNT SOLICITANTE A  ACORDULUI

PALATUL COPIILOR IASI

FILIALA TIBANESTI

Telefon / fax:

0232/410802

0232/326275

Adresa  e-mail

mimilefter12@yahoo.com

papuc_irinel@yahoo.com

cristina.pohoata@gmail.com

DIRECTOR/NUME ŞI PRENUME

Prof. Constantin Şerban

PERSOANA DE CONTACT   coordonatori  de proiect

Prof. Mimi Lefter  -                  tel.   0741397379

Prof. Mihaela – Irinel Papuc    tel.  0743482170

Prof. Cristina Pohoaţă              tel.0752141280

 

  1. Încheiat
    1. Scopul parteneriatului:

Realizarea activităţilor propuse în cadrul proiectului, dobândirea unor experienţe comune în derularea unui parteneriat, promovarea atitudinilor şi  comportamentelor ecologice în beneficiul preşcolarilor, elevilor din învăţământul preuniversitar şi a imaginii tuturor instituţiilor partenere.

  1. Durata:

Acordul intră în vigoare la data semnării acestuia şi este valabil pe perioada noiembrie – martie a anului şcolar în curs.

4. Responsabilităţile  partenerilor:

Părţile semnatare ale acordului se obligă ca în perioada derulării proiectului/concursului pentru acţiunile derulate să asigure :

- o bună colaborare între personalul instituţiilor implicate - prin intermediul reprezentanţilor desemnaţi;

-  suportul material şi logistic necesar desfăşurării acţiunilor ;

-  supravegherea  şi asigurarea  securităţii copiilor  pe durata desfăşurării acţiunilor;

-  supervizarea interacţiunilor între participanţii la proiect în plan socio-educaţional şi afectiv .

5.        Unitatea şcolară organizatoare  se obligă :

-    Să întocmească documentaţia pentru lansarea proiectului;

-    Să transmită on – line, şcolilor partenere, proiectul avizat şi tabelul cu participanţii la proiect,  vizat de director.

-    Să coordoneze programul de activităţi  care se vor desfăşura în cadrul proiectului,

-    Să distribuie regulamentul concursului şcolilor partenere;

-    Să colecteze/expună/jurizeze lucrările realizate de către parteneri;

-    Să asigure jurizarea concursului de către specialişti în domeniu;

-    Să asigure spaţiul şi materialele necesare  desfăşurării concursului;

-    Să ofere diplomă de participare tuturor cadrelor didactice implicate în proiect;

-    Să realizeze un portofoliu electronic al proiectului.

-    Să mediatizeze rezultatele proiectului.

6. Şcoala participantă se obligă:

-    Să colaboreze pentru desfăşurarea activităţilor din cadrul proiectului/concursului în condiţii optime;

-    Să trimită şcolii organizatoare acordul de parteneriat  (în două exemplare), înregistrat, completat, semnat şi ştampilat;

-    Să îndrume elevii în realizarea activităţilor/lucrărilor, să  înscrie elevii în concurs;

-    Să însoţească elevii înscrişi la concurs ( elevii din judeţul Iaşi , înscrişi la secţiunea a III-a).

-    Să realizeze un portofoliu cu materiale reprezentative pentru fiecare activitate desfăşurată;

-    Să expedieze unităţii organizatoare ( on –line sau prin poştă)  materialele reprezentative pentru   fiecare activitate desfăşurată  si a lucrărilor  participante la concurs,  pe adresa menţionată în acord;

-    Să distribuie elevilor participanţi diplomele şi premiile obţinute;

Prezentul  acord a fost încheiat în două exemplare , câte un exemplar pentru fiecare parte şi intră în vigoare la data semnării lui.

NUMELE INSTITUŢIEI PARTENERE

 

ADRESA COMPLETĂ

 

TEL/FAX

 

ADRESA   e –mail

 

NUMELE ŞI PRENUMELE CADRELOR DIDACTICE CARE PARTICIPĂ LA CONCURS ŞI ADRESELE  e- mail

1.

2.

 

PERSOANA DE CONTACT

 

ADRESA COMPLETĂ

 

TEL/FAX

 

ADRESA e-mail

 

 

Coordonatori proiect,                                                                   Parteneri colaboratori,

Prof. Mimi Lefter

Prof. Mihaela – Irinel Papuc

Prof. Cristina Pohoaţă

 

UNITATEA SOLICITANTĂ ACORD,                                      UNITATEA SCOLARA PARTENERA

PALATUL COPIILOR IASI

FILIALA TIBANESTI

 

DIRECTOR,                                                                            DIRECTOR,

PROF. CONSTANTIN SERBAN                                            INSTITUŢIE PARTENERĂ,

 

 

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: papucita | 05.03.2014 15:18 | 4309 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul reactiv

Echilibrul emotional

Comentarii (3)

0 0

10.03.2014 17:23 mariauceanu

Buna ziua,
Puteti sa atasati, daca se poate acordul de parteneriat si fisa de inscriere?
Va multumesc.

0 0

11.03.2014 10:14 papucita - Autor

Anexa 2
PALATUL COPIILOR IASI …………………………….........................
Nr. ………din…………………. Nr…………….. din……………………....
ACORD DE PARTENERIAT
Proiectul judeţean ,, APA IZVORUL VIEŢII” –2013- 2014
Ediţia a II-a
NUMELE UNITĂŢII DE ÎNVĂŢĂMÂNT SOLICITANTE A ACORDULUI PALATUL COPIILOR IASI
FILIALA TIBANESTI

Telefon / fax: 0232/410802
0232/326275
Adresa e-mail mimilefter12@yahoo.com
papuc_irinel@yahoo.com
cristina.pohoata@gmail.com
DIRECTOR/NUME ŞI PRENUME Prof. Constantin Şerban
PERSOANA DE CONTACT coordonatori de proiect Prof. Mimi Lefter - tel. 0741397379
Prof. Mihaela – Irinel Papuc tel. 0743482170
Prof. Cristina Pohoaţă tel.0752141280

1. Încheiat între instituţiile partenere în vederea colaborării pentru realizarea proiectului educativ ,,Apa – izvorul vieţii” în anul şcolar 2013 – 2014.
2. Scopul parteneriatului:
Realizarea activităţilor propuse în cadrul proiectului, dobândirea unor experienţe comune în derularea unui parteneriat, promovarea atitudinilor şi comportamentelor ecologice în beneficiul preşcolarilor, elevilor din învăţământul preuniversitar şi a imaginii tuturor instituţiilor partenere.
3. Durata:
Acordul intră în vigoare la data semnării acestuia şi este valabil pe perioada noiembrie – martie a anului şcolar în curs.
4. Responsabilităţile partenerilor:
Părţile semnatare ale acordului se obligă ca în perioada derulării proiectului/concursului pentru acţiunile derulate să asigure :
- o bună colaborare între personalul instituţiilor implicate - prin intermediul reprezentanţilor desemnaţi;
- suportul material şi logistic necesar desfăşurării acţiunilor ;
- supravegherea şi asigurarea securităţii copiilor pe durata desfăşurării acţiunilor;
- supervizarea interacţiunilor între participanţii la proiect în plan socio-educaţional şi afectiv .
5. Unitatea şcolară organizatoare se obligă :
- Să întocmească documentaţia pentru lansarea proiectului;
- Să transmită on – line, şcolilor partenere, proiectul avizat şi tabelul cu participanţii la proiect, vizat de director.
- Să coordoneze programul de activităţi care se vor desfăşura în cadrul proiectului,
- Să distribuie regulamentul concursului şcolilor partenere;
- Să colecteze/expună/jurizeze lucrările realizate de către parteneri;
- Să asigure jurizarea concursului de către specialişti în domeniu;
- Să asigure spaţiul şi materialele necesare desfăşurării concursului;
- Să ofere diplomă de participare tuturor cadrelor didactice implicate în proiect;
- Să realizeze un portofoliu electronic al proiectului.
- Să mediatizeze rezultatele proiectului.
6. Şcoala participantă se obligă:
- Să colaboreze pentru desfăşurarea activităţilor din cadrul proiectului/concursului în condiţii optime;
- Să trimită şcolii organizatoare acordul de parteneriat (în două exemplare), înregistrat, completat, semnat şi ştampilat;
- Să îndrume elevii în realizarea activităţilor/lucrărilor, să înscrie elevii în concurs;
- Să însoţească elevii înscrişi la concurs ( elevii din judeţul Iaşi , înscrişi la secţiunea a III-a).
- Să realizeze un portofoliu cu materiale reprezentative pentru fiecare activitate desfăşurată;
- Să expedieze unităţii organizatoare ( on –line sau prin poştă) materialele reprezentative pentru fiecare activitate desfăşurată si a lucrărilor participante la concurs, pe adresa menţionată în acord;
- Să distribuie elevilor participanţi diplomele şi premiile obţinute;
Prezentul acord a fost încheiat în două exemplare , câte un exemplar pentru fiecare parte şi intră în vigoare la data semnării lui.
NUMELE INSTITUŢIEI PARTENERE
ADRESA COMPLETĂ
TEL/FAX
ADRESA e –mail
NUMELE ŞI PRENUMELE CADRELOR DIDACTICE CARE PARTICIPĂ LA CONCURS ŞI ADRESELE e- mail
1.
2.
PERSOANA DE CONTACT
ADRESA COMPLETĂ
TEL/FAX
ADRESA e-mail

Coordonatori proiect, Parteneri colaboratori,
Prof. Mimi Lefter
Prof. Mihaela – Irinel Papuc
Prof. Cristina Pohoaţă

UNITATEA SOLICITANTĂ ACORD, UNITATEA SCOLARA PARTENERA
PALATUL COPIILOR IASI
FILIALA TIBANESTI

DIRECTOR, DIRECTOR,
PROF. CONSTANTIN SERBAN INSTITUŢIE PARTENERĂ,

Anexa 1
FIŞĂ DE ÎNSCRIERE

CONCURS ,, APA IZVORUL VIETII”
22 martie 2014

NUMELE SI PRENUMELE CADRULUI DIDACTIC :
ŞCOALA :
CLASA :
ADRESA :
LOCALITATEA :
JUDEŢUL :
ADRESA DE E-MAIL :


TABEL NOMINAL CU ELEVII PARTICIPANŢI

NR. CRT
NUMELE ŞI PRENUMELE COPILULUI
TITLUL LUCRĂRII
SECTIUNEA
CLASA
1
3
4
5
6

Director, Prof,.

0 0

11.03.2014 11:32 papucita - Autor

Ne pare rau ca nu putem atasa documente si va rugam sa ne contactati pe adresele : mimilefter12@yahoo.com sau papuc_irinel@yahoo.com. Va multumim pentru intelegere!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

35 voturi | 1 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN