Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concurs creatie/ eseu/ jurnal de lectura

Concursul urmareste sa stimuleze interesul pentru lectura al eleviilor, din ce in ce mai reticenti la aceasta activitate prin creatii personale ponind de la opere literare/ lectura, eseuri pe tema „Lectura - o activitate inca actuala?” si jurnale de lectura

Nume proiect: Lectura - chimia personalitatii

Organizatori: Colegiul Tehnic Lazar Edeleanu Ploiesti

Condiţii de participare: Creatiile/ Eseurile vor fi de max. 3pg. redactate cu Times New Roman, 12, caractere românești. Jurnalele de lectura - format PowerPoint - max. 10 slide-uri. Lucrarile se trimit pe mail. Concurs fara taxa de participare.

Perioadă înscriere: 01.06.2015 - 15.06.2015

Perioadă desfăşurare: 16.06.2015 - 20.06.2015

Concursul judetean desfasurat la Colegiul Tehnic Lazar Edeleanu Ploiesti este inscris in CAEJ Prahova la pozitia 60. Inscrierile se pot face pana pe 15.06.2015

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: elena_v_apostol | 02.06.2015 17:04 | 1555 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

68 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN