Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concurs de creaţie în limba franceză „Plaisir d’écrire, plaisir de lire”

Vă invităm la a treia ediţie a concursului de creaţie în limba franceză „Plaisir d’écrire, plaisir de lire”. Detaliile şi regulamentul de participare le găsiţi în documentul ataşat. Vă aşteptăm să participaţi în număr cât mai mare.

Nume proiect: Concurs de creaţie în limba franceză „Plaisir d’écrire, plaisir de lire”

Organizatori: Colegiul National de Informatica "Carmen Sylva" Petrosani Colegiul Tehnic de Transport Feroviar "Anghel Saligny" Simeria

Perioadă înscriere: 27.01.2013 - 28.02.2013

Perioadă desfăşurare: 25.01.2013 - 01.05.2013

Vă invităm la a treia ediţie a concursului de creaţie în limba franceză „Plaisir d’écrire, plaisir de lire”. Detaliile şi regulamentul de participare le găsiţi în documentul ataşat. Vă aşteptăm să participaţi în număr cât mai mare.

Propus de: PuscasuAnca | 25.01.2013 16:17 | 1878 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Activitati de vara pentru sanatatea emotionala

Echilibrul emotional
Vacanta in familie

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 4 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

65 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN