CONCURS INTERJUDEŢEAN „DREPTURILE COPILULUI”, BRĂILA, 1 IUNIE 2012
Şcoala cu cl. I-VIII „Vasile Alecsandri” Brăila vă invită la Concursul interjudeţean de creaţie plastică DREPTURILE COPILULUI.
I. SCOP
Cunoaşterea de către elevi a drepturilor copilului.
II. OBIECTIVE
- înţelegerea de către elevi a drepturilor copilului;
- valorificarea mesajelor, informaţiilor, gândurilor, sentimentelor legate de nerespectarea drepturilor copilului;
- dezvoltarea abilităţilor de comunicare prin limbaj plastic;
- stimularea creativităţii elevilor;
- antrenarea unui număr cât mai mare de elevi în activităţi extracurriculare.
III. RESURSE UMANE
GRUP ŢINTĂ
- direct: 200 de elevi din ciclul primar si gimnazial
- indirect: comunitatea locală, copiii de toate vârstele din şcolile participante
ORGANIZATORI:
ŞC. CU CL. I-VIII „VASILE ALECSANDRI” BRĂILA, JUD. BRĂILA
- prof. Iustina Gavrilă
- prof. Safta Constantin
PARTENERI:
ŞCOALA GENERALĂ NR. 5 BRAŞOV, JUD. BRAŞOV
- consilier şcolar Mirela Iordache
ŞC. CU CL. I-VIII „DIMITRIE ŢICHINDEAL”, BECICHERECU MIC, JUD. TIMIŞ
- înv. Iasmina Ienciu
ŞC. CU CL. I-VIII „NEDELCU CHERCEA” BRĂILA, JUD. BRĂILA
- prof. Adrian Gavrilă
LICEUL CU PROGRAM SPORTIV BRĂILA, JUD. BRĂILA
- prof. Daniela Drăghici
DIRECŢIA GENERALĂ DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ ŞI PROTECŢIA COPILULUI BRĂILA, JUD. BRĂILA
- as. soc. Cristina Gheorghe, şef al serviciului de evaluare complexa a copilului cu dizabilităţi - Echipa mobilă
REGULAMENT DE DESFĂŞURARE
I. CALENDARUL ACTIVITĂŢILOR :
- Lansarea concursului: 23 aprilie 2012
- Înscrierea şi primirea lucrărilor: 1 – 20 mai 2012
- Jurizarea lucrărilor : 21 – 25 mai 2012
- Anunţarea premiilor : 28 mai 2012
- Acordarea diplomelor: 29 mai – 17 iunie 2012
- Expunerea lucrărilor în perioada 1 -17 iunie 2012 la DIRECŢIA GENERALĂ DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ ŞI PROTECŢIA COPILULUI BRĂILA
II. CONDIŢII DE ÎNSCRIERE
- Elevii vor realiza creaţii plastice în care să ilustreze drepturile copilului. Creaţiile elevilor vor fi realizare în tehnică de lucru la alegere, pe suport A4.
- Se pot înscrie elevi ai claselor I-VIII.
- Fiecare cadru didactic participant poate înscrie maxim cinci lucrări, completând formularul de înscriere (Anexa 1).
- Fiecare lucrare va fi însoţită de o etichetă în care vor fi consemnate: titlul lucrării, numele şi prenumele elevului, clasa, şcoala, localitatea, judeţul, numele cadrului didactic.
- Taxa de participare este de 2 lei pentru fiecare lucrare participantă (pentru editarea diplomei elevului participant şi a adeverinţei pentru cadrul didactic).
- Lucrările trimise nu se restituie autorilor.
- Data limită pentru trimiterea lucrărilor: 20 mai 2012.
- Fiecare cadru didactic îndrumător va trimite prin poştă următoarele:
- lucrările elevilor (max. 5)
- formularul de înscriere
- protocolul de colaborare în două exemplare, semnat, ştampilat şi înregistrat (noi îl vom returna împreună cu diplomele, semnat şi înregistrat de şcoala organizatoare)– Anexa 2
- un plic autoadresat şi cu timbru în valoare de 3 lei
- taxa de participare de 2 lei pentru fiecare lucrare.
Adresa la care vor fi expediate lucrările:
Prof. Iustina Gavrilă
Şcoala cu clasele I-VIII “Vasile Alecsandri” Brăila
Aleea Ştiinţei nr. 5, cod poştal 810456
Brăila, jud. Brăila
Pentru alte informaţii:
tel. 0766619205
III. EVALUAREA LUCRĂRILOR:
- Jurizarea va fi realizată de cadre didactice de specialitate, până la 25 mai 2012.
- Se va avea în vedere originalitatea şi respectarea temei concursului.
- Se vor acorda premiile I, II, III şi menţiuni pentru fiecare ciclu (primar şi gimnazial) şi diplome de participare elevilor care nu au obţinut premii.
- Cadrele didactice participante vor primi adeverinţe de îndrumători ai lucrărilor.
- Nu se admit contestaţii.
Criterii de evaluare a lucrărilor:
- Respectarea temei
- Nota personală
- Expresivitatea elementelor de limbaj plastic folosite
- Bogăţia cromatică
- Idee, mesaj artistic transmis
Interes general | Toate disciplinele | Ştiri
Propus de: iustina gavrilă | 25.04.2012 07:34 | 1576 vizualizări
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.