Şcoala cu
bune practici

61 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

CONCURS NATIONAL DE CREATIE "FARMECUL CRACIUNULUI"

Concursul national de creatie "Farmecul Craciunului",editia I ,are ca scop valorificarea potențialului creativ al preșcolarilor și al școlarilor cu privire la capacitățile copiilor de a reda aspecte specifice sărbătorilor de Crăciun.

Nume proiect: "FARMECUL CRACIUNULUI"

Organizatori: GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR .2 SIMLEU SILVANIEI,JUD.SALAJ

Condiţii de participare: Concursul se adresează preșcolarilor și școlarilor din clasa 0, precum și cadrelor didactice. Respectarea regulamentului, a termenelor de expediere a lucrărilor.

Perioadă înscriere: 03.12.2012 - 14.12.2012

Perioadă desfăşurare: 18.12.2012 - 19.12.2012

Concursul Naţional de Creaţie “ FARMECUL CRĂCIUNULUI”“ face parte din categoria activităţilor extracurriculare şi urmăreşte stabilirea de relaţii de colaborare între instituţiile de învăţământ din judet și din ţară.

Propus de: alina21able | 18.11.2012 09:03 | 1698 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (1)

0 0

18.11.2012 16:59 bluestar

Felicitari! Voi participa si eu cu nazdravanii mei!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

48 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN