Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concurs Național de Protecția Mediului

Scop - Promovarea unor activități cu specific ecologic și de protejare a mediului și în același timp de exprimare a creativității elevilor în lucrări, pe tema propusă.

Nume proiect: Concurs Național ,,Reciclarea - virtutea mileniului III''

Organizatori: CLUBUL COPIILOR SĂBĂOANI, JUDEȚUL NEAMȚ

Condiţii de participare: LA CONCURS POT PARTICIPA ELEVI DIN CICLUL PRIMAR, GIMNAZIAL, LICEAL, PALATE ȘI CLUBURI ALE COPIILOR. FIECARE PROFESOR COORDONATOR POATE TRIMITE MAXIM 5 LUCRĂRI. SECȚIUNI: FTOGRAFII, FILMULEȚE, OBIECTE ȘI COLAJE DIN MATERIALE REFOLOSIBILE, SACOȘE

Perioadă înscriere: 01.03.2013 - 30.04.2013

Perioadă desfăşurare: 05.11.2012 - 30.04.2013

Proiectul își propune să atragă atenția asupra importanței pe care o reprezintă refolosirea anumitor materiale, atât pentru mediul înconjurător  cât  și pentru sănătatea oamenilor.

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: clubulcopiilorsabaoani | 01.03.2013 19:18 | 1092 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 5 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

71 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN