Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

CONCURS NATIONAL ,,ZAMBETUL COPILARIEI"

Prin intermediul proiectului „ZAMBETUL COPILĂRIEI” îi invităm pe cei mici, preșcolari și școlari, să participe cu creaţii artistice sau fotografii şi să-şi facă cunoscut talentul, să-și manifeste și să popularizeze bucuria de a fi copil într-o lume plină de oportunități și provocări...

Nume proiect: ZAMBETUL COPILARIEI

Organizatori: GRADINITA P.N. Nr.2 Ruseni, judetul Neamt

Condiţii de participare: REGULAMENT DE ÎNSCRIERE: • Formularul de înscriere pentru fiecare cadru didactic (Anexa 1), acordul de parteneriat și materialele (fotografii, prezentari power point, referate) se vor trimite în format electronic la adresa petruta.cozma@yaho

Perioadă înscriere: 04.05.2015 - 30.05.2015

Perioadă desfăşurare: 01.05.2015 - 15.07.2015

GRADINITA CU PROGEAM NORMAL ,NR.2 RUSENI,VA INVITA LA CEA DE A VI-A EDITIE  A CONCURSULUI  ,,ZAMBETUL COPILARIEI" IN PERIOADA MAI-IULIE 2015

Propus de: petriana | 06.05.2015 01:19 | 1712 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

0 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN