Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

CONCURS REGIONAL DE DESENE ȘI DE CITIRE CAER Anexa 3 la OME nr. 3468/29.01.2024, nr. 1022

Grup țintă: preșcolari și elevi din ciclul primar Secțiuni - Aplicanții pot opta pentru ambele secțiuni sau una dintre ele: A. Creații artistico- plastice pentru toți copiii din grădinițe, elevii din ciclul primar din România şi din alte ţări, care acceptă condiţiile prezentului regulament. B. Citire comprehensivă în limba română pentru elevii claselor III-IV în limbile minorităților naționale Tema concursului: “Lumea poveştilor”

Nume proiect: LUMEA POVEŞTILOR

Organizatori: Şcoala Gimnazială “Petőfi Sándor” Cristuru Secuiesc, județul Harghita

Condiţii de participare: Aplicanții pot opta pentru ambele secțiuni sau una dintre ele - conform regulamentului. Contact: lumeapovestilor2024@gmail.com

Perioadă înscriere: 05.03.2024 - 18.03.2024

Perioadă desfăşurare: 05.03.2024 - 31.05.2024

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: jakabeni | 06.03.2024 11:39 | 2121 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (1)

0 0

07.03.2024 22:10 onofreisimonaantonela

felicitari!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

3 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN