Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

CONCURS ŞI SIMPOZION JUDEŢEAN „ROMÂNIA – LOCURI MINUNATE”, EDIŢIA a III-a , ALBA IULIA Inclus în CAER 2014, avizat Nr. 24337/1/7.03.2014, pag. 2, poziția 23.

Perioadă înscriere: 23 aprilie – 31 mai 2014

CONCURS PENTRU ELEVI:  Localitatea mea de vis - Prezentări PowerPoint: se adresează elevilor din clasele I-VIII.

 

SIMPOZION JUDEŢEAN CU PARTICIPARE NAŢIONALĂ PENTRU CADRE DIDACTICE, ÎNVĂŢĂMÂNT PRIMAR, GIMNAZIAL ŞI LICEAL

Secţiunea I

Promovarea obiectivelor culturale şi atracţiilor turistice – rol important în formarea valorilor umane. Lucrări cu caracter ştiinţific pentru a pune în valoare patrimoniul cultural specific zonei în care vă desfăşuraţi activitatea. Se admit 2 autori pentru o lucrare.

Secţiunea II

România pitorească: locuri, autori, călători – Lucrări cu caracter ştiinţific pentru  zugrăvirea frumuseţilor patriei în texte literare. Se admit 2 autori pentru o lucrare.

 

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: Teompaaviu | 08.05.2014 13:57 | 803 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

67 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN