Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

CONCURSUL NAŢIONAL „CODRULE, CODRUŢULE ”-Ediţia a III-a , C.A.E.R.poziţia 738 - FĂRĂ TAXĂ DE PARTICIPARE

Avem onoarea de a vă invita să participaţi la Concursul Naţional “Codrule, codruţule ”- Ediţia a III-a, iniţiat de Clubul Copiilor Târgu Neamţ

Nume proiect: "CODRULE, CODRUŢULE.."

Organizatori: CLUBUL COPIILOR TÂRGU NEAMŢ

Condiţii de participare: Participă elevi de clasele I-XII

Perioadă înscriere: 12.04.2013 - 17.05.2013

Perioadă desfăşurare: 15.03.2013 - 10.06.2013

Concursul este proiectat pe  patru secţiuni pentru nivelul primar, gimnazial şi liceal

SECŢIUNEA I : Creaţie literară (compuneri şi poezii);

SECTIUNEA a II-a : Afişe şi colaje;

SECTIUNEA a  III-a
a) Fotografie
b) Show/film/prezentare realizată în  POWER POINT, MOVIE MAKER, POWER DIRECTOR, etc.

SECŢIUNEA a  IV-a: Referate

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: dana_sauciuc | 14.04.2013 20:29 | 1895 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul reactiv

Echilibrul emotional

Comentarii (1)

0 0

14.04.2013 22:29 butancrys

Clasa pregatitoare poate participa?

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

53 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN