Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

EXPOZIŢIE - CONCURS INTERJUDEŢEAN ,,EMINESCU ŞI COPIII"

REGULAMENT DE ORGANIZARE ŞI DESFĂŞURARE A EXPOZIŢIEI - CONCURS INTERJUDEŢEAN ,,EMINESCU ŞI COPIII" 30 IANUARIE 2013 Concursul de adresează preşcolarilor şi şcolarilor Termenul de predare a lucrărilor: 28 ianuarie 2013 Organizarea expoziţiei: 29 ianuarie 2013 Jurizarea lucrărilor: 30 ianuarie 2013 Modul de prezentare a lucrărilor: o Pictură/ Desene o Colaj o Grafică Dimensiunea lucrărilor de desen, pictură va fi în format A4, având pe verso:  tema, numele copilului, grupa/clasa, numele coordonatorului, unitatea de învăţământ SCOP:  Dezvoltarea creativităţii copiilor de vârsta preşcolară şi şcolară mică;  Stimularea şi dezvoltarea gustului estetic;  Formarea şi dezvoltarea capacităţii de a reda plastic mesajul unor texte literare audiate; Evaluarea lucrărilor prezentate în cadrul expoziţiei „EMINESCU ŞI COPIII” Obiective urmărite/ evaluarea lucrărilor artistico –plastice, grafice şi practice Materiale şi tehici utilizate în compoziţiile realizate 20p Creativitatea în alegerea temei 20p Originalitatea în compoziţia lucrării 20p Aspectul estetic şi acurateţea lucrărilor 20p Diversitatea şi expresivitatea lucrărilor 20p

Nume proiect: PROIECT EDUCAŢIONAL NAŢIONAL ,,IERI AM FOST COPIL …ŢIN MINTE, ÎNSĂ ASTĂZI SUNT…PĂRINTE!!! ’’ AVIZAT MECTS NR. 31435/12.04.2010

Organizatori: ORGANIZATOR: CENTRUL DE RESURSE PENTRU EDUCAŢIE ŞI DEZVOLTARE - GRĂDINIŢA ,,MIHAI EMINESCU”, TG-JIU în colaborare cu MINISTERUL EDUCAŢIEI NAŢIONALE INSPECTORATUL ŞCOLAR JUDEŢEAN GORJ CASA CORPULUI DIDACTIC GORJ

Condiţii de participare: Trimiterea lucrărilor prin poştă – termen limită: 28 ianuarie 2013 (data poştei). Înscrierea participanţilor se face pe baza fişei de înscriere din anexa 1, trimisă odată cu lucrările şi acordul de parteneriat (anexa 2 - în două exemplar

Perioadă înscriere: 14.01.2013 - 28.01.2013

Perioadă desfăşurare: 23.01.2013 - 30.01.2013

DATA: 30 IANUARIE 2013

LOCAŢIA:

CENTRUL DE RESURSE PENTRU EDUCAŢIE ŞI DEZVOLTARE GRĂDINIŢA ,,MIHAI EMINESCU”, TG-JIU

TIPUL PROIECTULUI:

INTERJUDEŢEAN

ARGUMENT

 

EMINESCU - ,,Luceafăr al poeziei româneşti”, ,,Poetul Nepereche”  mentor al nostru al multora, în fiecare an ne aminteşte despre ceea ce înseamnă perfecţiunea în artă în general şi în literatură  în special.

Şi pentru că misiunea noastră, ca dascăli, este aceea de a transmite şi generaţiilor următoare dragostea pentru frumos, tradiţie, cultură, dorim să învăţăm -   încă de la vârsta preşcolară – cine este acest ,,monstru sacru” al culturii româneşti, îndrumându-i pe copii prin labirintul creaţiei eminesciene. Învăţând copiii poezia lui Eminescu îi plasăm într-o lume artistică, ea însăşi creatoare şi de inspiraţie în creaţie. Deşi mici, fac parte dintr-o lume mare, cea a artiştilor şi  avem prilejul de –ai vedea creând, exprimându-se artistic – aşa cum pot ei – dar care mereu ne impresionează prin imaginaţie şi putere creatoare.

Sărbatoarea ce are loc în fiecare an – de mulţi ani - la noi în grădiniţă dedicată marelui poet, ne oferă încă o ocazie de a-i vedea ,,la lucru” pe aceşti mici artişti şi totodată de a ne mândri cu lucrările lor şi de a le arăta tuturor exunându-le şi oferindu-le aprecierea noastră şi recompensele binemeritate.

SCOP

& Valorificarea potenţialului artistic şi creativ al copiilor prin intermediul activităţilor artistico-plastice şi practice; cultivarea  interesului pentru creaţia eminesciană precum şi transpunerea ei în lucrări de pictură, colaje etc.;

& Cultivarea interesului şi a dragostei pentru literatură, în rândul preşcolarilor şi elevilor;

& Stimularea creativităţii şi originalităţii, în redarea unor teme plastic;

& Cultivarea şi dezvoltarea spiritului de solidaritate cu copiii şi persoanele aflate în dificultate.

OBIECTIVE

@ Stimularea potenţialului artistic şi creativ al  preşcolarilor şi elevilor din ciclul primar de învăţământ;

@ Cunoaşterea poeziei eminesciene şi a potenţialului artistic al acesteia;

@ Promovarea lucrărilor efectuate de elevi;

@ Dezvoltarea libertăţii de expresie a copiilor;

@ Organizarea şi trăirea unor experienţe de învățare, ţinând seama de necesitatea  unor schimbări de mentalitate a adulţilor faţă de semenii aflaţi în dificultate;

@ Contribuţia la reducerea marginalizării copiilor cu CES, cu dificultăţi de învăţare, precum şi la schimbarea mentalităţilor şi atitudinii elevilor, cadrelor didactice;

@ Punerea în valoare a performanţelor metodologice de abordare şi implementare a  strategiilor privind educaţia incluzivă, ca  tip de educaţie responsabil de asigurarea dreptului la educaţie al tuturor copiilor, fără nici o discriminare şi  de asigurare a  unei educaţii de calitate.

 

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: pathdarkangel | 11.01.2013 19:39 | 2063 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 5 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

71 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN