"IARNACOPILĂRIEI MELE" Ediția a IV-a 2013
Nume proiect: CONCURS NATIONAL DE CREAȚIE LITERARĂ ȘI ARTISTICO-PLASTICĂ "IARNACOPILĂRIEI MELE"Ediția a IV-a 2013
Organizatori: Cadre didactice de la Colegiul Național "Iosif Vulcan" Oradea, județul Bihor
Condiţii de participare: Un cadru didactic poate participa cu un număr de 5 lucrări :desen, pictură,colaj, podoabe de pom, poezii, eseuri.
Perioadă înscriere: 20.11.2013 - 17.12.2013
Perioadă desfăşurare: 17.12.2013 - 21.12.2013
INSPECTORATUL CASA COLEGIUL
ŞCOLAR CORPULUI NAŢIONAL
JUDEŢEAN DIDACTIC ,, IOSIF VULCAN” BIHOR BIHOR ORADEA
CONCURS NAŢIONAL DE CREAŢIE LITERARĂ ŞI
ARTISTICO-PLASTICĂ
„IARNA COPILĂRIEI MELE”
EDIŢIA a IV - a
DECEMBRIE 2013
PERIOADA: iulie 2013– decembrie 2013
LOCUL DESFĂŞURĂRII: Colegiul Naţional „Iosif Vulcan”Oradea
ARGUMENT
Anotimpul alb este aşteptat de copii cu emoţii intense. Ei aşteaptă cu nerăbdare primul fulg de nea, bucuria săniuşului, ambiţia de a înălţa cel mai mare om de zăpadă, spiritul Sărbătorii Naşterii Domnului, emoţia darurilor, frumuseţea colindelor.
Toate aceste emoţii se regăsesc în creaţiile artistico-plastice ale celor mici. Ei reuşesc cel mai bine să „descrie” a patra fiică a anului, IARNA.
Haideţi să îi lăsăm să se exprime prin cuvânt şi culoare!
.SCOP:
- afirmarea şi stimularea potenţialului creativ al preşcolarilor şi şcolarilor mici prin intermediul artelor plastice şi literaturii;
OBIECTIVE:
- Dezvoltarea şi stimularea potenţialului creativ al copiilor;
- Dezvoltarea capacităţii de exprimare literară şi plastică;
- Cunoaşterea şi utilizarea unor tehnici de lucru diverse;
- Cultivarea sensibilităţii artistice a copiilor;
- Realizarea unei expoziţii cu lucrările participanţilor.
RESURSELE PROIECTULUI
RESURSE UMANE:
Manager de proiect: dir. prof. SAVU ADRIANA
Coordonatori:
- dir. adj. KOSA ANDREA, Colegiul Naţional „Iosif Vulcan” Oradea
- prof. BELDECHI LIOARA, Colegiul Naţional „Iosif Vulcan” Oradea
- prof. SUSAN AURELIA, Colegiul Naţional „Iosif Vulcan” Oradea
- prof. DUMA MARIA, Colegiul Naţional „Iosif Vulcan” Oradea
- prof. TIFOR GEORGETA, Colegiul Naţional „Iosif Vulcan” Oradea
GRUP ŢINTĂ:
- copii şi cadre didactice din învăţământul preşcolar şi elevi din clasele I-IV şi clasa pregătitoare din municipiul Oradea şi din ţară;
- elevi de liceu de la profilul vocaţional-instructori pentru educaţie extracurriculară.
RESURSE TEMPORALE:
DURATA PROIECTULUI: iulie 2013 - decembrie 2013
DESFĂŞURAREA ŞI MONITORIZAREA
Monitorizarea se va realiza continuu de către coordonatorii proiectului.
Proiectul se va derula în perioada iulie 2013-decembrie 2013, cuprinzând 4 etape, astfel:
- etapa de proiectare - (iulie 2013 – octombrie 2013);
- · proiectarea
- etapa de mediatizare şi de înscriere- (20 octombrie – 10 decembrie 2013);
- · promovarea proiectului:
- · la nivelul şcolii: prin Comisiile metodice, Consiliul profesoral;
- · la nivel local: prin Cercul pedagogic;
- · la nivel naţional: prin site-urile didactice;
- desfăşurarea propriu-zisă a concursului – 16 - 17 decembrie 2013;
- · realizarea expoziţiei, constituirea juriilor potrivit secţiunilor propuse, acordarea premiilor;
- etapa de evaluare şi de mediatizare a rezultatelor - 17 – 21 decembrie 2013;
- · acordarea diplomelor de participare cadrelor didactice îndrumătoare;
- · acordarea diplomelor elevilor, pe secţiuni;
- · realizarea unui CD pentru organizatori cuprinzând toate lucrările de creaţie literară şi a cele de artă plastică.
- responsabilitatea organizării tuturor acestor activităţi revine coordonatorilor, iar supervizarea acţiunilor revine partenerilor şi colaboratorilor.
REGULAMENT DE PARTICIPARE
Concursul se adresează învăţătorilor/institutorilor şi profesorilor din învăţământul primar şi preşcolar din întreaga ţară, precum şi elevilor de la profilul vocaţional din cadrul liceelor pedagogice din întreaga ţară.
Persoanele care doresc să participe la concurs vor expedia lucrările de creaţie literară şi de artă plastică la adresa menţionată mai jos.
Formularul de înscriere ( pentru fiecare cadru didactic ) şi acordul de parteneriat ( unul pentru participant şi unul pentru organizator ) vor fi completate şi trimise odată cu lucrările.
Un cadru didactic poate participa cu un număr de 5 lucrări :
- literatură- creaţie în versuri sau proză;
- creaţiile vor fi scrise de mână, lizibil;
- pe verso-ul lucrării vor fi trecute:numele şi prenumele elevului, clasa, titlul lucrării, cadrul didactic îndrumător, şcoala, adresa şcolii. Fiecare participant va trimite în plicul cu lucrarea şi un plic autoadresat.
- desen, pictură, colaj, podoabe de Crăciun:
- creaţiile vor fi realizate în tehnici la alegerea copiilor şi cadrelor didactice pe suport A4.
- lucrările vor fi aşezate în folie de plastic pentru a nu se deteriora;
- pe verso-ul lucrărilor vor fi trecute:numele şi prenumele copilului, clasa, titlul lucrării, cadrul didactic îndrumător, adresa grădiniţei sau şcolii. Fiecare participant va trimite în plicul cu lucrarea şi un plic autoadresat. Taxa de participare este de 10 lei şi se va pune în plicul cu lucrările elevilor.
Termenul limită de trimitere a lucrărilor este 10 decembrie 2013.
Depunerea lucrărilor se va face prin poştă pe adresa:
Prof. SUSAN AURELIA
Str. Roman Ciorogariu nr. 8 ap. 6
Oradea, jud. Bihor, cod 410017
Jurizarea lucrărilor se va face în perioada 17-21 decembrie 2013 de către jurii de specialitate constituite şi aprodate de parteneri şi cadrele didactice organizatoare.
Se vor acorda premiile I, II şi III şi menţiune pentru fiecare secţiune şi nivel (preşcolar-primar şi clasă pregătitoare) şi diplome de participare copiilor şi cadrelor didactice îndrumătoare.
Lucrările trimise nu se restituie.
Diplomele şi acordurile de parteneriat vor fi expediate până la data de 30 ianuarie 2014.
Cadrele didactice vor trimite plicurile cu lucrările, acordurile de parteneriat (în două exemplare) şi un plic A4 timbrat cu adresa la care doriţi să primiţi diplomele, pe adresa menţionată mai sus.
EVALUAREA PROIECTULUI
Pentru fiecare secţiune se vor acorda premii;
- se va organiza o expoziţie cu lucrările copiilor;
- toţi elevii vor primi diplome de participare;
- toate cadrele didactice implicate vor primi diplome de participare;
-se va realiza un CD pentru organizatori, cuprinzând lucrările de artă plastică.
MODALITĂŢI DE EVALUARE
- se vor constitui jurii formate din cadre didactice din şcoală şi reprezentanţi ai partenerilor;
- se vor stabili criterii unice de evaluare, avându-se în vedere aprecierea originalităţii, autenticităţii, creativităţii, ingeniozităţii cu care au fost realizate creaţiile literare şi cele artistico-plastice;
REZULTATE AŞTEPTATE
- propunem un concurs care să stimuleze interesul elevilor pentru creaţia literar-artistică şi cea artistico-plastică;
- expoziţia cu lucrări de artă plastică va fi vizitată de toţi elevii şcolii noastre şi de către alţi elevi din municipiu;
- vom realiza un CD care va cuprinde toate lucrările prezentate în concurs;
- prezentarea activităţii ca model de activitate extracurriculară pentru elevii de la profilul vocaţional;
INDICATORI DE PERFORMANŢĂ
- Numărul participanţilor şi gradul de implicare efectivă;
- Colaborarea cadrelor didactice implicate în proiect;
- Interesul pentru proiect, motivarea şi soluţionarea problemelor;
- Impactul acestuia asupra elevilor din şcoală, cadrelor didactice, comunităţii;
- impactul CD-ului asupra promovării experienţei pozitive dobândite.
COLEGIUL NAŢIONAL „IOSIF VULCAN”
ORADEA
ACORD DE PARTENERIAT
Încheiat azi...................................................
1. Părţile contractante:
A. COLEGIUL NAŢIONAL „IOSIF VULCAN”, ORADEA, reprezentat prin prof. Adriana Savu în calitate de director şi prof. Aurelia Susan,prof. Georgeta Tifor, prof. Maria Duma în calitate de Aplicanţi.
B. ŞCOALA / GRĂDINIŢA................................................................
Strada..........................................Nr............Localitatea...................................................................., Judeţul...................................................
Reprezentată prin......................................................................................în calitate de Partener.
2. Obiectul contractului:
Obiectul prezentului acord de parteneriat îl reprezintă colaborarea dintre aplicant şi partener în vederea organizării şi desfăşurării de activităţi extraşcolare în instituţia COLEGIUL NAŢIONAL „IOSIF VULCAN”din ORADEA prin Concursul Naţional de creaţie literară şi artistico-plastică intitulat:
„IARNA COPILĂRIEI MELE”
Ediţia a IV-a 2013
3. Grup ţintă: preşcolar şi şcolari din clasele I-IV.
4. Obligaţiile părţilor:
A. Aplicantul se obligă:
- să informeze grădiniţele şi şcolile despre organizarea concursului;
- să organizeze expoziţia cu lucrările copiilor;
- să respecte termenele de desfăşurare a concursului;
- să emită şi să distribuie diplomele preşcolarilor, şcolarilor şi
cadrelor didactice participante;
B. Partenerul se obligă să respecte următoarele condiţii:
- să mediatizeze concursul în şcoală sau grădiniţă;
- să pregătească copiii pentru activitate;
- să selecteze lucrările copiilor participanţi la concurs;
- să respecte regulamentul de desfăşurare a concursului;
- să evite orice situaţie generatoare de risc ce poate afecta în mod negativ desfăşurarea concursului.
5. Durata acordului:
Acordul intră în vigoare la data semnării acestuia şi este valabil pe perioada semestrului I al anului şcolar 2013-2014.
6. Clauze finale ale acordului:
Concursul naţional de creaţie artistico-plastică „IARNA COPILĂRIEI MELE” face parte din categoria activităţilor extraşcolare şi urmăreşte stabilirea de relaţii de colaborare între instituţii de învăţământ din ţară.
Colegiul Naţional „Iosif Vulcan”
Director prof.
Prof. Adriana Savu
FORMULAR DE ÎNSCRIERE
la Concursul naţional de creaţie artistico-plastică
IARNA COPILĂRIEI MELE
Ediţia a IV-a 2013
Concurs organizat de Colegiul Naţional „Iosif Vulcan ”Oradea, jud. Bihor
Numele îndrumătorului.....................................................................................
Prenumele îndrumătorului................................................................................
Specialitatea.....................................................................................................
Unitatea de învăţământ....................................................................................
........................................................................................................................
Adresa unde se vor trimite diplomele:
Numele şi prenumele...................................................................................
Strada..............................................................................Nr.........................
Localitatea......................................................................codul.....................
Judeţul..........................................................................................................
Elevi / preşcolari participanţi:
Nr. crt. |
Numele şi prenumele |
Clasa grupa |
Secţiunea |
Titlul lucrării |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
Semnătura cadrului didactic,
Propus de: susan_aurelia | 24.11.2013 16:59 | 1812 vizualizări
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.