Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

INTERRELATIONAREA GRADINITA - FAMILIE - SCOALA - COMUNITATE

GRADINITA P. P. NR. 4 CARANSEBES VA INVITA SA PARTICIPATI LA SIMPOZIONUL REGIONAL INTERRELATIONAREA GRADINITA - FAMILIE - SCOALA - COMUNITATE.

Nume proiect: SIMPOZION REGIONAL INTERRELATIONAREA GRADINITA - FAMILIE - SCOALA - COMUNITATE

Organizatori: GRADINITA P. P. NR. 4 CARANSEBES

Condiţii de participare: LA ACEST SIMPOZION POT PARTICIPA: cadre didactice din invatamantul preuniversitar, precum si specialisti implicati in invatamantul preuniversitar

Perioadă înscriere: 17.03.2014 - 07.04.2014

Perioadă desfăşurare: 07.04.2014 - 14.04.2014

SECTIUNI

- proiecte de parteneriat

- prezentări power point

- comunicări științifice

 

Inscrierea participantilor se face pana la data de 07.04.2014, prin e-mail.

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: Merry_F | 17.03.2014 22:51 | 689 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Biasul de confirmare in rolul de parinte

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (1)

0 0

04.04.2014 08:46 Merry_F - Autor

Perioada de inscriere s-a prelungit pana in data de 21.04.2014!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

4 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN