Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

MASĂ ROTUNDĂ LA NIVEL NAŢIONAL “Să combatem VIOLENŢA şi DROGURILE”, 19 martie 2011, Colegiul Tehnic "Costin D. Neniţescu" Craiova

Obiectivele specifice ale activităţii

Îmbunătăţirea capacităţii şcolii de a se mobiliza şi de a mobiliza părinţii şi comunitatea locală pentru implicarea mai activă în rezolvarea combaterii actelor de violenţă în şcoală şi în afara şcolii, a consumului de droguri, precum şi diminuarea sau eliminarea cauzelor care le generează.

Elaborarea unei strategii de prevenire şi combatere a violenţei şi a consumului de droguri la nivelul şcolii.

O comunicare cât mai eficientă în cadrul şcolii între cadrele didactice ,elevi şi părinţii acestora cu privire la problematica violenţei şi a consumului de droguri prin organizarea de dezbateri, activităţi comune, lectorate cu părinţii.

Grupul-ţintă - Cadre didactice din învăţământul preuniversitar ,din cel puţin 10 judeţe.

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: manu37 | 23.02.2011 14:10 | 2313 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

67 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN