PARADA COSTUMELOR ECO
Nume proiect: PARADA COSTUMELOR ECO
Organizatori: Scoala Gimnaziala Nr. 194 Bucuresti.
Condiţii de participare: Cadrele didactice care doresc să ia parte la această acţiune (care va avea loc în data de 10.04.2014) se pot înscrie pe listele de concurs la toate punctele de mai jos.La această acţiune pot participa preşcolari şi elevi, cu vârste cuprinse înt
Perioadă înscriere: 19.01.2014 - 07.03.2014
Perioadă desfăşurare: 10.04.2014
REGULAMENT DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI
Cadrele didactice care doresc să ia parte la această acţiune (care va avea loc în data de 10.04.2014) se pot înscrie pe listele de concurs la toate punctele de mai jos.
A. PARADA – CONCURS A COSTUMELOR REALIZATE DIN MATERIALE REFOLOSIBILE
Activitatea este destinată cadrelor didactice şi copiilor care doresc să participe personal la această acţiune.
Copiii participanţi vor primi un număr de concurs. Aceştia îşi vor prezenta costumul pe fond muzical (asigurat de instituţia organizatoare). Un cadru didactic poate participa la acest punct cu un număr de 1-2 copii. Dacă un cadru didactic doreşte să participe cu mai mult de 2 copii, ceilalţi pot fi înscrişi la punctul B. Această măsură a fost luată deoarece sala are capacitate limitată. Deoarece numărul de locuri pentru participarea directă este limitat (100 de locuri), înscrierile la acest punct se pot termina înainte de data limită de înscriere nominalizată mai jos.
Ocuparea locurilor se va face în ordinea în care colegii solicitanţi fac înscrierea prin telefon.
B. EXPOZIŢIE - CONCURS DE FOTOGRAFIE
Activitatea este destinată cadrelor didactice şi copiilor care doresc să participe la această acţiune, dar se află la mare distanţă de instituţia organizatoare sau care doresc să participe cu un număr mai mare de copii decât cel prevăzut la punctul A. Numărul de copii cu care un cadru didactic poate participa la acest este de maxim 3 copii, alţii decât cei înscrişi la punctul A.
Se vor trimite prin poştă fotografii ale copiilor îmbrăcaţi în costumul respectiv (în picioare). Fotografia să fie astfel realizată încât să evidenţieze costumaţia, să fie clară şi de calitate. Mărimea fotografiei este 10/15. Pe dosul fotografiei se va consemna numele şi prenumele copilului participant, grupa/clasa, grădiniţa/şcoala, localitatea, judeţul, numele şi prenumele cadrului didactic.
Fotografiile vor primi un număr de participare şi vor fi expuse pe panouri în ziua concursului.
Condiţii de participare:
La această acţiune pot participa preşcolari şi elevi, cu vârste cuprinse între 3 şi 15 ani.
Participanţii vor prezenta în faţa juriului un costum (îmbrăcăminte + încălţăminte) confecţionat din materiale refolosibile (ziare, cutii de carton, folii şi pungi din plastic, ambalaje din plastic, cutii de tablă, sârmă, etc).
Dacă se foloseşte suport textil, recomandăm ca acesta să nu fie vizibil.
Podoabele sau alte anexe ale costumului vor fi realizate tot din materiale refolosibile.
Probleme organizatorice:
1. Comunicarea numelui şi prenumelui participanţilor (cadru didactic+copil/ copii) şi a modului de participare (direct/ cu fotografie/ ambele), se va face până la data de 28 februarie 2014, la telefon: 031.809.53.46, mobil: 0723.819.698 (prof. Nadia–Aniela Ciliban); relaţii suplimentare la aceeaşi persoană;
2. Pentru a se păstra o evidenţă clară a participanţilor, înscrierea se va face numai prin telefon, între orele 1430 – 2030, de luni până vineri.
3. Orice modificări privind participarea, retragerea, înlocuiri de persoane, se comunică până la data de 7 martie 2014;
4. Fotografiile pentru concurs se vor expedia până pe data de 21 martie 2013 (data poştei, STRICT!) pe adresa CILIBAN ION – DANIEL, CP 77, OP 77, BUCUREȘTI, SECTOR 3. Plicul cu fotografiile pentru participare la concurs va conţine, de asemenea, un plic A4 timbrat, autoadresat, taxat cu minimum 4 lei.
5. Se vor acorda premii I, premii II, premii III, menţiuni. Toţi participanţii şi cadrele didactice vor primi diplome de participare. Premiile de la secțiunea FOTO vor fi anunţate luni, 28 aprilie 2014, şi trimise la unităţile de învăţământ.
6. Taxă de participare: 10 lei /elev înscris, indiferent de secțiunea la care participă, plătită în contul RO68INGB0000999904127328 deschis la ING București, titular cont CILIBAN NADIA ANIELA.
VA RUGĂM SĂ NU FACEȚI PLATA ÎNAINTEA ÎNSCRIERII. Taxa de participare NU se va plăti prin mandat poștal.
PROGRAMUL ACTIVITĂŢILOR
Ora 9.00 – 9.30 – primirea participanţilor şi a invitaţilor la Şcoala Gimnazială Nr. 194 Bucureşti
Ora 9.30 – 11.30 – parada participanţilor
Ora 11.30 – 12.00 – festivitate de premiere
CRITERII DE EVALUARE
1. MATERIALELE DIN CARE ESTE REALIZAT COSTUMUL |
||
Produsele realizate din material textil vizibil vor fi depunctate cu 5 puncte |
10 p |
|
2. ORIGINALITATEA COSTUMULUI |
||
|
10 p |
|
3. ÎMBINAREA MATERIALELOR, ASORTAREA LOR, “CAMUFLAREA” MATERIALULUI TEXTIL |
||
|
10 p |
|
4. ACCESORII FOLOSITE (PĂLĂRII, PODOABE, ÎNCĂLŢĂMINTE, etc.) |
||
Accesoriile realizate din material textile vor fi depunctate cu 1 punct fiecare accesoriu |
10 p |
|
5. CREATIVITATEA DESIGN-erului |
||
|
10 p |
|
PUNCTAJ TOTAL |
50p |
|
Interes general | Toate disciplinele | Evenimente
Propus de: anielacili | 20.01.2014 10:26 | 3421 vizualizări
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.