Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Programe de master în educație la Universitatea București în 2016

Programul de master Mentorat în educație

Domeniul: Științele educației

Specializarea: Științele educației

Forma de învățământ: zi

Durata studiilor: 2 ani (4 semestre)

Acreditat ARACIS 2013

Nr. locuri: Locuri de la bugetul de stat şi cu taxă

Admitere:

- Iulie 2016 - Sesiunea I;

- Septembrie 2016: Sesiunea a II-a

CUI SE ADRESEAZA?

Mentoratul în educație se adresează mai ales cadrelor   didactice cu mai multă experiență, de la toate nivelurile de școlarizare: învățământ liceal, învățământ gimnazial, învățământ primar, învățământ preșcolar.

Programul își propune să contribuie la procesul de dezvoltare și consolidare a sistemului național de formare a următoarelor categorii de mentori:

- mentori pentru debutul în cariera didactică

- mentori de stagiatură, în concordanță cu prevederile Legii Educației Naționale nr. 1/2011

- mentori de practică profesionala/pedagogică pentru îndrumarea practicii elevilor liceelor pedagogice

- mentori de practică profesionala/pedagogică, pentru îndrumarea studenților în timpul stagiilor de practică din programele de licență sau masterat.

Probe de concurs

  • dosar
  • interviu tematic semistructurat

Interviul tematic semistructurat va viza:

- integrarea problematicii mentoratului în educație în contextul teoretic configurat de orientările moderne și tendințele inovatoare privind formarea inițială și continuă a cadrelor didactice;

- analiza cadrului juridic-reglator arobat de MECTS și de alte instituții de specialitate, de alți factori de decizie privind aspectele normative de organizare și desfășurare a mentoratului în educație;

- construcția de modele rezolutive de tratare a unor situații problematice din activitatea de mentorat, a unor variante/alternative de soluționare a problemelor de acest tip (inclusiv pentru situația problematică propusă de biletul extras).

Mai multe detalii despre programul de master Mentorat în educație

 

Programul de master Educație presecundară

Domeniul: Științele educației

Specializarea: Științele educației

Durata studiilor: 2 ani (4 semestre)

Reacreditat ARACIS 2014

Nr locuri: Locuri de la bugetul de stat şi cu taxă

Admitere:

- Iulie 2016- Sesiunea I;

- Septembrie 2016: Sesiunea a II-a

Masterul de Educație presecundară se potrivește mai bine cadrelor didactice din învățământul primar și preșcolar la început de carieră.

Probe de concurs

  • dosar
  • interviu tematic semistructurat

Temele de discuție și evaluare pentru interviul semistructurat vor fi:

- documentarea, analiza și evidențierea opiniilor critic-constructive ale candidatului cu privire la orientările moderne și tendințele inovatoare teoretice și practice contemporane din spațiul național și european în domeniul educației la vârstele preșcolară și școlară mică:

- analiza critic-constructivă a principalelor documente reglatorii adoptate de Ministerul Educației și de alte instituții de specialitate, de alți factori de decizie privind conceperea, organizarea și evaluarea curriculumului pentru învățământul primar și preșcolar;

- analiza, interpretarea și elaborarea de souții pentru diverse situații problematice din mediul educațional primar/preșcolar (situațiile problematice vor fi propuse de comisie).

Mai multe detalii despre programul de master Educația presecundară

 

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: intuitext | 17.06.2016 13:25 | 1630 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 4 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

65 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN