Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Proiect educational judetean ,,Diferiti si totusi la fel - Mozaic inter-etnic - Scoala I-VIII TITESTI, judetul Ages

Perioadă înscriere: 30.11.-0001

Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001

Proiectul judetean isi propune o serie de tipul: literare (concurs judetean pe tema discriminarii rasiale - compuneri, povestiri, poezii pentru clasele II-VIII) , artistice (Spectacolul ,,Mozaic inter-etnic** din data de 17.03.2012, Spectacolul ,,Satul meu - Sat European** din data de 09.05.2012 care se vor desfasura la Caminul Cultural Titesti, Arges), caritabile (actiunea ,,Dăruind vei dobândi!** - la care ne propunem colectarea unui volun considerabil de jucarii, hainute, rechizite, alimente neperisabile, detergent, săpun etc - ce vor fi transportate de noi la asezamantul social de la Valea Plopului - Prahova, unde am mers si cu alte ocazii), abilități practice (realizarea unor obiecte traditionale si romilor specifice)

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: RoxanaDD | 12.01.2012 10:55 | 2322 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

68 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN