Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Proiect Naţional Nicolae Iorga

Concursul de creaţie literară şi multimedia se adresează elevilor din clasele V-XII.

Nume proiect: Oameni cari au fost - Nicolae Iorga

Organizatori: Colegiul Naţional Nicolae Iorga Liceul Tehnologic Agromontan Romeo Constantinescu Vălenii de Munte

Condiţii de participare: Completarea Protocolului de colaborare în intervalul 15 oct. - 31 oct. 2014. Fără taxă de participare.

Perioadă înscriere: 15.10.2014 - 31.10.2014

Perioadă desfăşurare: 01.11.2014 - 06.06.2015

Concursul de creaţie literară şi multimedia se adresează elevilor din clasele V-XII. Are următoarele secţiuni:

I. CREAŢIE LITERARĂ

1. Aforisme - 5 aforisme.

2. Poezie - 3 poezii.

3. Eseu: Imaginea oraşului Vălenii de Munte în creaţia lui Nicolae Iorga / Nicolae Iorga, promotor al credinţei creştine.

4. Jurnal de călătorie.

II. FILME DIDACTICE - film documentar, prezentări PowerPoint etc.

Propus de: ioanvisoschi | 14.10.2014 22:47 | 1416 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

1 vot | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN