Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

PROIECTUL EDUCATIV PENTRU CETĂŢENIE DEMOCRATICĂ (PROIECT CUPRINS ÎN CALENDARUL ACTIVITĂŢILOR EDUCATIVE REGIONALE ŞI INTERJUDEŢENE - ANUL 2012, POZIŢIA 211) ,,TOŢI AVEM O ŞANSĂ”

Proiectul cuprinde următoarele secţiuni:

SECŢIUNEA PENTRU ELEVI

1. VIITORUL MEU ÎNCEPE AZI

Tema: PLANURI DE AFACERI REDACTATE DE CĂTRE ELEVI

2. ANTREPRENORIATUL, SUCCESE ŞI CAPCANE

Tema: INTERVIURI CU OAMENI DE AFACERI

3. PRODUSUL MEU ESTE CEL MAI BUN!

Tema: SPOTURI PUBLICITARE SAU POSTERE PENTRU RECLAMA UNUI PRODUS SAU SERVICIU

SECŢIUNEA PENTRU PROFESORI

1. ŞCOALA, PUNCT DE PLECARE ÎN VIAŢĂ – ESEU ŞTIINŢIFIC

Tema: ROLUL ŞCOLII ÎN DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR ŞI APTITUDILOR ANTREPRENORIALE ALE ELEVILOR

In ataşament găsiţi fişa de înscriere, regulamentul şi acordul de parteneriat. Nu se percepe taxă de participare şi toate materialele vor fi publicate în revista on-line "Toţi avem o şansă" ,  ISSN 2247 - 9759

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: stefanuca_mihaela | 28.03.2012 21:07 | 1529 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 16 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

3 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN