,,SARBATOAREA INVIERII - LUMINA SUFLETELOR NOASTRE" -CONCURS SI SIMPOION INTERNATIONAL, editia a VI-a Iasi, CAEN 2015 Domeniul A8 Culturi si Civilizatii pagina 11 poz 4
Nume proiect: SIMPOZION SI CONCURS INTERNATIONAL DE CREATIE PLASTICA SI LITERARA ,,SARBATOAREA INVIERII - LUMINA SUFLETELOR NOASTRE"
Organizatori: Scoala ,,Carmen Sylva" Iasi, Scoala ,,B.P.Hasdeu" Iasi
Condiţii de participare: Participanţii la concurs sunt: - cadre didactice; - preşcolari de la orice nivel; - elevii claselor I- VIII - elevii claselor IX-XII.
Perioadă înscriere: 17.03.2015 - 08.05.2015
Perioadă desfăşurare: 17.03.2015 - 31.08.2015
Concurs International de creatie plastica si literara ,,Sarbatoarea Invierii – Lumina Sufletelor Noastre”
CONCURSUL ESTE AVIZAT MECS IN CAEN 2015 cu nr. 26362/10.02.2015 – Anexa B; Domeniul A8 Culturi si Civilizatii pag. 11, poz./ Nr crt. 4. Avizul va fi trecut pe diplome.
Avizat ISJ Iasi cu nr. 8558 din 24.10.2014.
Participantii la proiectul „ NASTEREA DOMNULUI- RENASTEREA BUCURIEI’’, primesc premiile si toate documentele pana pe 30 aprilie conform cu regulamentul - expediem deja in tara.
TOATE SECŢIUNILE AU CA TEMĂ PRINCIPALĂ un motiv religios din sfera sărbătorilor Învierii şi/sau tradiţii şi obiceiuri locale legate de sărbătorile pascale inclusiv Sarbatoarea Floriilor (Inviere, Patimi, etc.); peisaje de primăvară, flori, magia primăverii ca anotimp al renaşterii, jocuri de primăvară, incondeierea oualor, colindul de Florii, etc.
Sunt 9 sectiuni diferite.
Fiecare participant poate primi 15 categorii de adeverinte asa dupa cum urmeaza:
1. Adeverinta de membru in comisia de concurs ; evaluator ; organizator pe sectiuni ; membru in comisia de organizare a proiectului la nivel local / interjudetean / zonal –pentru acele cadre didactice care participa in numar de minim 3 persoane de la aceeasi scoala sau scoli diferite (profesori sau invatatori) – obligatoriu la ambele sectiuni: simpozion si revista – si care expediaza materialele intr-un singur colet catre noi ( pot fi si 3 persoane de la scoli diferite dar sa expedieze catre noi - obligatoriu – intr-un singur colet).
2.Adeverinta pentru sustinerea performantei scolare si pregatirea remediala
3. Adeverinta de participant
4. Diploma pentru participarea la Sesiunea de Comunicari : ,,Optimizarea strategiilor de comunicare profesor - elev in cadrul activitatilor extracurriculare”.
5. Adeverinta de organizator expozitie la nivel regional / interjudetean.
6. Adeverinta de coordonator
7.Diploma de excelenta/Premiul I
8.Adeverinta pentru pregatirea lotului de participanti la concursurile scolare avizate M.E.N.
9. Certificat de voluntar pentru cadrele didactice care participa la simpozionul: ,,Sarbatoarea Invierii - Abordare prin activitati interdisciplinare si prin proiecte educative”
10. Adeverinta de participant la workshop-ul ,,Strategii de integrare a copiilor cu CES prin valorificarea obiceiurilor Pascale’’
11. Adeverinta de coordonator de pograme educative extrascolare – a coordonat elevii inscrisi in proiectul ,,Sarbatoarea Invierii - Lumina Sufletelor Noastre” la nivelul scolii
12. Diploma si adeverinta pentru simpozion
13. Adeverinta de educatie multiculturala, incluziva, pentru diversitate.
14. Diploma de onoare pentru implicarea cu merite deosebite in proiect (o primesc acele cadre didactice care trimit materialele cerute pentru Cartea de Onoare a proiectului).
15. Diploma de merit pentru coordonarea elevilor inscrisi in concurs.
Profesor metodist Nastasa Adriana, tel 0740421222, mail addynastasa@yahoo.com
Pentru mai multe informatii consultati regulamentul din atasament cu atentie
Interes general | Toate disciplinele | Evenimente
Propus de: shootingstar | 30.03.2015 08:56 | 1991 vizualizări
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.