![](https://www.suntparinte.ro/uploads/resource/77/34/1/95x95/intrebarivacantadevarapreadolescentimin_1.jpg)
SESIUNE INTERNAŢIONALĂ DE COMUNICĂRI ŞTIINŢIFICE „OMUL ŞI SOCIETATEA – PERSPECTIVĂ DIDACTICĂ” ce va avea loc în data de 11 iunie 2010
SECŢIUNI:
SECŢIUNEA I – TRADIŢIE ŞI REFORMĂ ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT (profesori)
SECŢIUNEA a II-a – TEORIE ŞI METODOLOGIE ÎN ŞCOALA ROMÂNEASCĂ ACTUALĂ (profesori)
SECŢIUNEA a III-a – VALORI CULTURALE ŞI SPIRITUALE ÎN SOCIETATEA ROMÂNEASCĂ DE TRANZIŢIE (profesori)
SECŢIUNEA a IV-a – OMUL ŞI UNIVERSUL (profesori)
SECŢIUNEA a V-a – HISTORIA ET TEMPUS – Curente şi tradiţii în cultura românească în cea de a doua jumătate a secolului al XIX-lea şi secolul XX (profesori)
SECŢIUNEA a VI-a – DEZVOLTAREA DIMENSIUNII EUROPENE A EDUCAŢIEI –
REFERATE (elevi/studenţi)
SUBSECŢIUNEA I – DISCIPLINE UMANISTE
SUBSECŢIUNEA II – DISCIPLINE EXACTE/ŞTIINŢE
SECŢIUNEA a VII-a – METODE ALTERNATIVE DE ÎNVĂŢARE – SOFT
EDUCAŢIONAL (elevi/studenţi)
SUBSECŢIUNEA I – DISCIPLINE UMANISTE
SUBSECŢIUNEA II – DISCIPLINE EXACTE/ŞTIINŢE
REGULAMENT DE PARTICIPARE
1. Înscrierea participanţilor
Înscrierile se vor face prin e-mail la adresa corina.oprescu@yahoo.com/emi1er@yahoo.com, prin trimiterea formularului de înscriere şi a copiei scanate a chitanţei de achitare a taxei de participare
2. Trimiterea lucrărilor
SECŢIUNILE I, II, III, IV, V: până la data de 1 martie (pentru sesiunea din iunie), până la data de 1 iulie (pentru sesiunea din noiembrie)/ până la data de 1 decembrie (pentru sesiunea din martie) în format electronic prin e-mail la adresa corina.oprescu@yahoo.com/emi1er@yahoo.com/argedava@yahoo.com, cu specificarea numelui autorului şi a instituţiei în cadrul documentului ataşat.
Vă rugăm să trimiteţi un plic autoadresat (format A4), în care vor fi expediate (ramburs), diplomele şi volumul cu lucrările publicate.
NOTĂ: Responsabilitatea pentru originalitatea şi ideile asumate în lucrări aparţine exclusiv autorilor.
SECŢIUNEA a VI-a: până la data de 1 decembrie (pentru sesiunea din martie) în format electronic prin e-mail la adresa corina.oprescu@yahoo.com/emi1er@yahoo.com/argedava@yahoo.com, cu specificarea numelui autorului şi a instituţiei în cadrul documentului ataşat.
Vă rugăm să trimiteţi un plic autoadresat (format A4), în care vor fi expediate (ramburs), diplomele şi volumul cu lucrările publicate.
SECŢIUNEA a VII-a: până la data de 1 decembrie (pentru sesiunea din martie): fişa de înscriere cu titlul proiectului, numele elevului/elevilor/studenţilor, numele profesorului coordonator şi instituţia de provenienţă, în format electronic prin e-mail la adresa corina.oprescu@yahoo.com/emi1er@yahoo.com/argedava@yahoo.com, şi prin poştă CD-ul sau DVD-ul cu softul/proiectul, cu specificarea numelui autorului şi a instituţiei în cadrul documentului ataşat.
Adresa pentru CD/DVD: prof. Corina Oprescu, str. Maior Şonţu, Bl. D4, Sc. C, etaj I, AP.1, oraş Piteşti, jud. Argeş.
Vă rugăm să trimiteţi un plic autoadresat (format A4), în care vor fi expediate diplomele.
Se vor crea două documente word: unul pentru referat, al doilea – pentru fişa de participare.
De asemenea, dovada achitării taxei se va scana şi va fi trimisă împreună cu lucrarea şi fişa de înscriere la sesiunea de comunicări.
!!! Prezenţa la desfaşurarea lucrărilor sesiunii de comunicări este obligatorie pentru participanţii din judeţul Argeş.
3. Condiţii de realizare a materialelor prezentate
SECŢIUNILE I, II, III, V, VI
- Textul lucrării se va redacta în format B5, la un rând, cu margini egale de 20 mm (text aliniat stânga-dreapta - „Justified”), cu diacritice pentru lucrările redactate în limba română de către participanţii din România.
- Participanţii din străinătate care nu cunosc limba română vor redacta lucrările în limba engleză sau franceză.
- Titlul va fi scris cu majuscule (Times New Roman 14 Bold), centrat.
- Autorul şi instituţia se vor scrie la două rânduri sub titlu (Times New Roman 12 Bold), text aliniat la stânga.
- La două rânduri de numele autorului se începe scrierea textului (Times New Roman 11).
- Bibliografia se va consemna la sfârşitul lucrării sau cu trimitere la subsol, în ordinea următoare: nume şi prenume autor, titlul lucrării, editura, localitatea apariţiei, anul.
- Lucrările vor fi redactate în Microsoft Word 2003.
- Numărul maxim de pagini: 6.
NOTĂ:
Lucrările care nu vor respecta formatul cerut nu sunt eligibile. Toate lucrările vor fi însoţite de un abstract în limba engleză/franceză/germană, de 6 – 8 rânduri (Times New Roman 10), în condiţiile de redactare prezentate mai sus. Rezumatul va fi prezentat în cadrul lucrărilor simpozionului pentru autorii care nu vor fi prezenţi.
Prezentarea lucrării se va rezuma la 5 minute şi poate fi făcută pe suport electronic, format PowerPoint 2003, trimis până la data de 1 septembrie 2010 la adresa corina.oprescu@yahoo.com/ emi1er@yahoo.com.
SECŢIUNEA VII – SOFT EDUCAŢIONAL
SUBSECŢIUNEA I – DISCIPLINE UMANISTE
SUBSECŢIUNEA II – DISCIPLINE EXACTE/ŞTIINŢE
Criterii de eligibilitate:
- Echipa de proiect va include 1-7 elevi şi un profesor coordonator;
- Proiectul va ilustra în manieră originală tema propusă;
- Durata maximă este 15 minute;
- Lansarea aplicaţiei trebuie să se efectueze automat, fără a necesita programe adiţionale;
- Proiectul se trimite pe CD/DVD prin poştă – data limită de primire a materialelor este 1 decembrie ( data poştei)
- În cazul trimiterii materialelor prin poştă, acestea vor fi inscripţionate cu: titlul proiectului, numele echipei, numele profesorului coordonator şi unitatea şcolară de provenienţă;
- Timpul de prezentare a aplicaţiei este de maximum 10 minute – pentru echipele care vor fi prezente la lucrările sesiunii de comunicări;
- Participanţii din străinătate care nu cunosc limba română vor realiza proiectele în limba engleză sau franceză.
4. Taxa de participare
4.1 Pentru participanţii din România: valoarea taxei este 25 lei, incluzând costul mapei, organizarea, costul volumului/revistei cu ISSN, diplomele. Taxa poate fi trimisă prin mandat poştal, până la până la data de 1 iulie (pentru sesiunea din noiembrie), până la data de 1 decembrie (pentru sesiunea din martie), până la data de 1 martie (pentru sesiunea din iunie), în contul deschis la Raiffeisen Bank, Agenţia Piteşti, Cod IBAN RO62RZBR0000060012844502 (cont în lei), Titular cont: SOCIETATEA CULTURALĂ ARGEDAVA, Piteşti, CUI 27152264
4.2 Pentru elevi şi studenţi NU se percepe taxă de participare. Taxa se achită doar de către profesorii coordonatori (25 lei), indiferent de numărul lucrărilor/referatelor/proiectelor.
NOTĂ: Persoanele care nu participă direct la sesiunea de comunicări vor primi diploma şi volumul cu publicaţii prin poştă (volumul cu ISSN numai pentru secţiunile I, II, III; pentru secţiunea a IV-a, în format electronic / CD cu ISSN). Organizatorii nu îşi asumă răspunderea pentru adresele de expediere completate greşit pe formularul de înscriere.
2. Datele de contact ale coordonatorilor
Prof. Corina Oprescu
Tel. 0744146187
E-mail: corina.oprescu@yahoo.com
Prof. Emil Oprescu
Tel. 0744495255
E-mail: emi1er@yahoo.com
Interes general | Toate disciplinele | Ştiri
Propus de: narcisasutan | 30.01.2011 19:57 | 1697 vizualizări
Comentarii (2)
Data este corecta 11iunie 2010? sau este 2011?
pot participa si invatatorii?
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.