Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

SESIUNEA INTERNAŢIONALĂ DE COMUNICĂRI ŞTIINŢIFICE „OMUL ŞI SOCIETATEA – PERSPECTIVĂ DIDACTICĂ”

REGULAMENT DE PARTICIPARE

1. Înscrierea participanţilor

Înscrierile se vor face prin e-mail la adresa  corina.oprescu@yahoo.com/emi1er@yahoo.com, prin trimiterea formularului de înscriere şi a copiei scanate a chitanţei de achitare a taxei de participare

2.  Trimiterea lucrărilor

SECŢIUNILE I, II, III: până la data de 1 iulie (pentru sesiunea din noiembrie)/până la data de 1 decembrie (pentru sesiunea din martie) în format electronic prin e-mail la adresa corina.oprescu@yahoo.com/emi1er@yahoo.com/argedava@yahoo.com, cu specificarea numelui autorului şi a instituţiei în cadrul documentului ataşat.

Vă rugăm să trimiteţi un plic autoadresat (format A4), în care vor fi expediate  (ramburs), diplomele şi volumul cu lucrările publicate.

NOTĂ: Responsabilitatea pentru originalitatea şi ideile asumate în lucrări aparţine exclusiv autorilor.

SECŢIUNEA a IV-a: până la data de 1 decembrie (pentru sesiunea din martie)  în format electronic prin e-mail la adresa corina.oprescu@yahoo.com/emi1er@yahoo.com/argedava@yahoo.com, cu specificarea numelui autorului şi a instituţiei în cadrul documentului ataşat.

Vă rugăm să trimiteţi un plic autoadresat (format A4), în care vor fi expediate  (ramburs), diplomele şi volumul cu lucrările publicate.

 

SECŢIUNEA a V-a: până la data de 1 decembrie (pentru sesiunea din martie): fişa de înscriere cu titlul proiectului, numele elevului/elevilor/studenţilor, numele profesorului coordonator şi instituţia de provenienţă, în format electronic prin e-mail la adresa corina.oprescu@yahoo.com/emi1er@yahoo.com/argedava@yahoo.com, şi prin poştă CD-ul sau DVD-ul cu softul/proiectul, cu specificarea numelui autorului şi a instituţiei în cadrul documentului ataşat.

Adresa pentru CD/DVD: prof. Corina Oprescu, str. Maior Şonţu, Bl. D4, Sc. C, etaj I, AP.1, oraş Piteşti, jud. Argeş.

 

4. Taxa de participare

4.1 Pentru participanţii din România: valoarea taxei este 25 lei, incluzând costul mapei, organizarea, costul volumului/revistei cu ISSN, diplomele. Taxa poate fi trimisă prin mandat poştal, până la până la data de 1 iulie (pentru sesiunea din noiembrie)/până la data de 1 decembrie (pentru sesiunea din martie) în contul deschis la Raiffeisen Bank, Agenţia Piteşti, Cod IBAN RO62RZBR0000060012844502 (cont în lei), Titular cont: SOCIETATEA CULTURALĂ ARGEDAVA, Piteşti, CUI 27152264

4.2 Pentru elevi şi studenţi NU se percepe taxă de participare. Taxa se achită doar de către profesorii coordonatori (25 lei), indiferent de numărul lucrărilor/proiectelor.

1. Datele de contact ale coordonatorilor

Prof. Corina Oprescu

Tel. 0744146187

E-mail: corina.oprescu@yahoo.com

Prof. Emil Oprescu

Tel. 0744495255

E-mail: emi1er@yahoo.com

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: narcisasutan | 21.11.2010 10:53 | 1811 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Biasul de confirmare in rolul de parinte

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (5)

0 0

21.11.2010 18:25 iuiu_flori

Putem trimite plata pana la 1 iulie 2011 pentru sesiunea din noiembrie 2011, nu? Nu prea inteleg...

0 0

22.11.2010 07:33 catarina

-pentru a participa la o actiune aceasta se popularizeaza inainte de a avea loc si nu la dupa. noroc cu celelalte editii, prima in martie.
-de ce trebuie platita aceasta taxa cu 3 luni inainte? pentru sistemul early booking se ofera reducere.

0 0

22.11.2010 09:17 iovan

Un profesor care trimite lucrări şi pentru el şi pentru elevi plăteşte 25 ron?

0 0

26.11.2010 21:17 narcisasutan - Autor

1. Plata se face in contul societatii pana la data de 1 iunie pentru sesiunea din noiembrie 2011.
2. Taxa se plateste cu 3 luni inainte pentru a avea timpul necesar tiparirii invitatiilor, programului, diplomei de participare, precum si a editarii volumului cu toate comunicarile inscrise. Mapa se va inainta fiecarui participant la deschiderea sesiunii, iar cei care nu pot veni (din motive obiective), vor primi ramburs, in plicul autoadresat trimis pe adresa mentionata in regulament, aceste documente.
3. Profesorul plateste 25 lei, indiferent de numarul elevilor coordonati la sesiunea din martie 2011.
Va multumim pentru interesul manifestat fata de activitatea noastra.
ARGEDAVA

0 0

06.12.2010 05:48 azaleea_a

Va rugam sa ne spuneti daca proiectul are avizul Ministerului si daca e incadrat in Calendarul Activitatilor Extracurriculare si la ce pozitie.
Cu multumiri.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 18 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

10 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN