Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

SFINŢII BRÂNCOVENI – APĂRĂTORI AI CREDINŢEI ŞI AI NEAMULUI ROMÂNESC

Concurs şi simpozion internaţional de creaţie literară, artă plastică şi artă fotografică 23.05.2014 Arad Ediţia a VI-a Propus în CAE 2014

Nume proiect: SFINŢII BRÂNCOVENI

Organizatori: Seminarul Teologic Ortodox Arad

Condiţii de participare: TEMELE CONCURSULUI: 1. Rolul şi importanţa Sfintelor Taine, Spovedania şi Împărtăşania, în viaţa creştinului. 2. Martirii români – stâlpi ai Ortodoxiei româneşti. 3. Constantin Brâncoveanu – Bazileu susţinut de românii epocii.

Perioadă înscriere: 30.01.2014 - 06.04.2014

Perioadă desfăşurare: 22.05.2014 - 23.05.2014

GRUP ŢINTĂ: pt. simpozion- clerici, profesori, studenţi; pt. concurs - elevi din ciclul primar, gimnazial şi liceal;

Atât cadrele didactice cât şi elevii pot alege oricare dintre temele propuse de organizatori.

 

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: georgyalin | 29.01.2014 16:05 | 1417 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul reactiv

Echilibrul emotional

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

54 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN