Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

simpozion judetean "Grup Scolar Industrial General Magheru"

  • la   Secţiunea metodică : metode didactice utilizate de-a lungul istoriei învăţământului
  • Simpozionul presupune prezentarea unor referate pe tema dată , în ppt sau pps.
  • participantii vor primi adeverinta si diploma de participare si CD cu lucrarile prezentate la simpozion
  • lucrarile se pot trimite pe adresa viorica2d@gmail.com sau generalmagheru@yahoo.com
  • termen limita 30 aprilie 2011
  • se adreseaza profesorilor si elevilor  

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: viorica2d | 04.04.2011 16:56 | 1102 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul reactiv

Echilibrul emotional

Comentarii (2)

0 0

05.04.2011 23:27 bamih

Participarea este doar cea directa?
Modificati in fisierul atasat data limita- acolo apare 30 martie.

0 0

07.04.2011 18:54 nico_f

Pot participa indirect si cadre didactice din alte judete?

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

54 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN