Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

SIMPOZION NAŢIONAL

Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă „Maria Montessori” Constanţa, ISJ Constanţa, Asociaţia de Terapii Suportive Hipoterapia(TSH) Constanţa, CCD Constanţa, CJRAE Constanţa, Fundaţia „Baylor Marea Neagră”, vă invită sâmbătă , 02.06.2012 să participaţi la Ediţia a III-a a Simpozionului “PREZENT ŞI VIITOR ÎN PSIHOLOGIA EDUCAŢIEI” - “ ROLUL TERAPIILOR CONVENŢIONALE ŞI MAI PUŢIN CONVENŢIONALE ÎN DEZVOLTAREA OPTIMĂ A COPILULUI ”, având ca activităţi: prezentare de lucrări de specialitate, workshop-uri şi expoziţia de creaţii plastice „ Micii Artişti”. SECŢIUNEA PENTRU LUCRĂRI ŞTIINŢIFICE: - ROLUL TERAPIILOR CONVENŢIONALE ŞI MAI PUŢIN CONVENŢIONALE ÎN DEZVOLTAREA OPTIMĂ A COPILULUI WORKSHOP - GIMNASTICĂ BOTHMER - MODELAJ ÎN LUT - COMUNICAREA ASERTIVĂ – factor determinant al unei bune colaborări între familie şi şcoală

Nume proiect: PREZENT ŞI VIITOR ÎN PSIHOLOGIA EDUCAŢIEI

Organizatori: Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă „Maria Montessori” Constanţa, ISJ Constanţa, Asociaţia de Terapii Suportive Hipoterapia(TSH) Constanţa, CCD Constanţa, CJRAE Constanţa, Fundaţia „Baylor Marea Neagră”,

Condiţii de participare: CONDIŢII DE PARTICIPARE Cadrele didactice interesate din învăţământul preuniversitar precum şi cele din învăţământul special se pot înscrie la acest simpozion alegând una dintre variantele: •Depun la secretariatul Centrul Şcolar pentr

Perioadă înscriere: 10.05.2012 - 27.05.2012

Perioadă desfăşurare: 02.06.2012

SIMPOZION   NAŢIONAL  

PREZENT ŞI VIITOR ÎN PSIHOLOGIA EDUCAŢIEI

ROLUL TERAPIILOR CONVENŢIONALE  ŞI MAI PUŢIN CONVENŢIONALE ÎN DEZVOLTAREA OPTIMĂ A COPILULUIEdiţia a III-a, 2 iunie 2012, Constanţa

Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă „Maria Montessori” Constanţa, ISJ Constanţa, Asociaţia de Terapii Suportive Hipoterapia(TSH) Constanţa, CCD Constanţa, CJRAE Constanţa, Fundaţia „Baylor Marea Neagră”, vă invită sâmbătă , 02.06.2012 să participaţi la Ediţia a III-a a Simpozionului  “PREZENT ŞI VIITOR ÎN PSIHOLOGIA EDUCAŢIEI - “ ROLUL TERAPIILOR CONVENŢIONALE ŞI MAI PUŢIN CONVENŢIONALE ÎN DEZVOLTAREA OPTIMĂ A COPILULUI ”, având ca activităţi: prezentare de lucrări de specialitate, workshop-uri şi expoziţia de creaţii plastice „ Micii Artişti”. 

ü SECŢIUNEA PENTRU LUCRĂRI ŞTIINŢIFICE:

-   ROLUL TERAPIILOR CONVENŢIONALE ŞI MAI PUŢIN CONVENŢIONALE ÎN DEZVOLTAREA OPTIMĂ A COPILULUI

ü WORKSHOP
-    GIMNASTICĂ BOTHMER
-    MODELAJ ÎN LUT
-    COMUNICAREA ASERTIVĂ – factor determinant al unei bune colaborări între familie şi şcoală

Precizări: REGULAMENT DE ORGANIZARE 

CERINŢE PRIVIND REDACTAREA LUCRĂRILOR:        

Tehnoredactarea lucrărilor se face pe format A4, la un rând şi jumătate, cu margini egale de 20 mm.                                       Titlul va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, bold, centrat).   La 2 rânduri de titlu se va scrie autorul sau autorii şi instituţia (Times New Roman, 12).  Bibliografia se consemneaza la sfârşitul lucrării.  Fiecare lucrare va contine un rezumat de o pagină.                      Lucrarea trebuie să conţină semne diacritice şi un număr de pagini 10pagini. Rugăm ca materialul să conţină contribuţii personale pentru a ne încadra în normele unui real schimb de experienţă.     Organizatorii/colectivul de redacţie nu îşi asumă responsabilitatea pentru conţinutul lucrărilor sau pentru cele care nu respectă cerinţele de redactare.                                                                        Materialele expediate nu sunt returnabile. Toti participantii vor primi diplome de participare şi CD-ul cu ISSN, care cuprinde toate lucrările prezentate.                                                                                  O lucrare poate avea cel mult 2 autori.                                      Materialele care vor fi prezentate în ateliere de lucru pe secţiuni nu trebuie să depăşească 5-7 minute (poster sau power point 5-8 slide-uri).

CERINŢE PRIVIND TRIMITEREA LUCRĂRILOR 

Lucrările vor fi trimise pe adresa şcolii sau pot fi depuse personal la:

Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă “Maria Montessori”, Constanţa

str. Nicu Mandai , Nr. 15

loc. Constanta

cod postal 900227                                                                                         CONDIŢII DE PARTICIPARE                                                                  Cadrele didactice interesate din învăţământul preuniversitar precum şi cele din învăţământul special se pot înscrie la acest simpozion alegând una dintre variantele:

- Depun la secretariatul Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă “Maria Montessori”, Constanţa cererea de înscriere, lucrarea, rezumatul listat şi pe suport electronic (CD/ e-mail) .

-Data limită de trimitere a lucrărilor este 27 mai 2012.

Adresele electronice puse la dispozitie sunt următoarele:

Secţiunea pentru lucrări ştiinţifice: magdalenaborcea@gmail.com

Workshop-uri: regep.nida@yahoo.com;   veronica.negutu@gmail.com

Taxe de participare

Participare lucrare 30 ron (maxim doi participanţi).

Participare workshop 20 ron/workshop.

Expoziţie şi concurs gratuit.

Participarea la toate activităţile (lucrare, workshop-uri, expozitie)- 70 ron

Simpozionul nu este acreditat de Colegiul Psihologilor, dar se va primi diplomă de participare pentru fiecare activitate.

ü Pentru părinţi sunt gratuite toate activităţile.

 

 

 

                          

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: byllali | 10.05.2012 19:14 | 1352 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (1)

0 0

11.05.2012 12:50 byllali - Autor

Taxa de participare va fi achitată în contul RO56CECECT0131RON0152669, deschis la CEC BANK SA, SUCURSALA CONSTANŢA, al institutiei SCOALA SPECIALA NR.2
Ne cerem scuze ca am omis acest amanunt din continutul publicat

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 4 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

64 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN