Şcoala cu
bune practici

56 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

SIMPOZION NATIONAL “COPILUL MEU, PRIORITATEA MEA”editia a II-a

Meseria de parinte devine o provocare continua si are dimensiuni  diferite in functie de evolutia copilului. Acesta „vrea”, „crede” si de cele mai multe ori si „poate” sa faca lucrurile diferit de cum vrei sau crezi tu ca ar trebui sa se intample.

Este aproape o regula ca in comunicarea parinti-copii-scoala sa apara neintelegeri datorate diferentelor dintre generatii. Ce anume facem cand aceste diferente apar? Le tratam ca pe o provocare sau le acceptam ca pe o bariera? De atitudinea pe care o adoptam poate depinde intreaga relatie pe care o dezvoltam cu copilul!

Ce inseamna sa acceptam provocarea?  Sa ne adaptam, sa incercam sa intelegem, sa testam la randul nostru, sa descoperim. Pe scurt, sa recuperam spiritul copilariei si sa ne punem in locul copiilor nostri, noi, parintii si dascalii lor.

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: sorinasirbu74 | 07.05.2014 17:54 | 781 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul reactiv

Echilibrul emotional

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

35 voturi | 1 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN