Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

SIMPOZION NAŢIONAL „ŞI NOI SUNTEM LA FEL CA VOI!” EDIŢIA a IV-a

Secţiunea  I

„ÎNVĂŢĂMÂNT  SPECIAL ŞI SPECIAL INTEGRAT, PREZENT ŞI PERSPECTIVE” - sesiune de referate şi comunicări ştiinţifice.

 

Secţiunea II

”ŞI NOI SUNTEM LA FEL CA VOI!”

Prezentări Power Point cu activităţile desfăşurate cu elevii cu CES, studii de caz, exemple de bune practici privind respectarea principiilor egalităţii de şanse în şcoala românească.

Secţiunea III

 

„GHIDURI METODICE,  AUXILIARE ŞI CULEGERI DE EXERCIŢII,  JOCURI DIDACTICE  ŞI FIŞE DE LUCRU  UTILIZATE ÎN  ÎNVĂŢĂMÂNT”

 

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: simona_gabriela | 10.05.2014 21:50 | 943 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul reactiv

Echilibrul emotional

Comentarii (3)

0 0

27.05.2014 14:49 camelie25

Buna ziua! Nu se trimite si un plic autoadresat?

0 0

27.05.2014 15:08 camelie25

Se trimite si printata fisa de inscriere?

0 0

28.05.2014 16:33 simona_gabriela - Autor

Buna ziua! Nu trebuie sa trimiteti plic autoadresat, de acest lucru ne ocupam noi,
iar fisa trebuie trimisa pe mail.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

56 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN