Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Titularizare 2011 - Au fost grele subiectele?

29 921 de candidaţi au fost prezenţi ieri, 13 iulie, la proba scrisă din cadrul examenului de titularizare. Doar 4 471 dintre cele 47 202 posturi sunt titularizabile, ceea ce reprezintă o medie la nivel naţional de 6,7 candidaţi pe un post de titular.

Peste 5 000 dintre candidaţi s-au retras din sală, mulţi dintre ei invocând dificultatea subiectelor.

În fişierul ataşat puteţi consulta subiectele date la fiecare disciplină, precum şi baremele de corectare.

Dumneavoastră cum apreciaţi gradul de dificultate al subiectelor date anul acesta la titularizare?

Pe site-ul edu.ro s-au afişat rezultatele la probele practice şi cele orale, iar pe 18 iulie vor fi afişate rezultatele concursului la sediul instituţiei unde s-a desfăşurat examenul.

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: angelailas | 14.07.2011 16:40 | 6498 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (17)

0 0

14.07.2011 23:22 marian_dorin

Eu, personal am fost si am renuntat. La invatatori a fost chiar accesibil, insa se pare ca se pune mai mult accentul pe teorie, adica pe didactica si pedagogie....Am iesit dupa o ora din examen din cauza subiectului de pedagogie, acela cu procesul de invatamant...Acesta valora de doua ori mai mult ( 3 puncte ) decat caracterizarea unui personaj literar (1,5 puncte) si faza e ca amandoua aveau acelasi numar limitat de pagini 1-2 pagini....

0 0

15.07.2011 06:34 iuiu_flori

Am vazut si eu subiectele. La educatoare mi s-au parut chiar accesibile. La subiectul de literatura as fi vorbit despre Revedere, care facea parte si din programa veche iar la metodica totul a fost din ceea ce se realizeaza la clasa. Eu cred ca, cine s-a uitat peste textele de literatura si lucreaza la clasa putea face de un 7 lejer. Mult succes tuturor.

0 0

15.07.2011 08:25 profadengleza

Profesorii nu au iesit din sali din cauza subiectelor dificile si pentru ca primisera continuitate pe posturile pe care le-au detinut in anul anterior. Cei care au primit continuitate sunt obligati doar sa se prezinte la concurs nu sa ia o anumita nota. Este o perceptie gresita faptul ca ies din sala cei care s-au resemnat. Ies din sala cei care sunt siguri ca au un loc de munca in anul urmator. Tot din aceasta cauza apar si notele acelea foarte mici.

0 0

15.07.2011 12:19 optimista

Nu stiu care este procedeura cu acesta continuitate discutabila, dar tine de demnitate sa-ti verifici corect cunostintele, mai ales daca visezi sa fii cndva titular. Rezolvi, iti demonstrezi tie insuti si elevilor carora le predai ca esti capabil si abia apoi pleci

0 0

15.07.2011 16:12 stefanescu_luminita

Continuitate pe posturi inseamna ca suplinitorii calificati primesc aceasta continuitate din partea directorului si a Consiliului de Administratie al unitatii, avand prioritate la prima repartizare a posturilor dupa cei care reusesc sa se titularizeze. Toate cadrele didactice care au aceasta continuitate nu au de ce sa isi faca probleme ca vor ramane fara posturi; doar cei carora li se termina viabilitatea sunt obligati sa mearga la un nou concurs.Subiectele de la educatoare nu au fost grele, dar pentru a lua 7 trebuie sa-ti fi facut treaba la grupa cu simt de raspundere si sa te documentezi zilnic in privinta noutatilor aparute;nu sunt multe educatoare care folosesc metode interactive de grup...

0 0

16.07.2011 01:19 miriam_1

La limba franceza subiectele au fost destul de dificile, chair daca Flaubert este destul de accesibil, avand in vedere cerintele din barem nu mai pot spune acelasi lucru, subordonata temporala este una dintre cele mai dificile iar la metodica a fost ceva cu totul nou, care iti solicita creativitatea.Mie, dupa ce am scris aproape fara intrerupere 3 ore, abia mai imi functiona creierul.Dar, asta este, daca vrei sa obtii ceva cu adevarat, trebuie sa muncesti enorm.Asteptam rezultatele, care (sa speram) ne vor rasplati munca depusa.

0 0

17.07.2011 15:49 numaizambet

Intr-adevar subiectele au fost destul de stufoase. posibil cineva cu experienta la catedra ar fi facut, dar un incepator , daca nu studia, nu avea nici o sansa.

0 0

18.07.2011 10:34 tonegaru

pt. profadengleza

Cadrele didactice calificate cu statut de suplinitor, participante la concursul de ocuparea
posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din iulie 2009 şi/sau din iulie 2010 care au obţinut minimum nota 5,00 (cinci) în specialitatea postului, au fost repartizate pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate prin suplinire în şedinţă publică organizată până la data începerii cursurilor, au avizul consiliului de administraţie/consiliilor de administraţie al/ale unităţii/unităţilor de învăţământ şi au calificativul/calificativele „Foarte bine” şi mai au cel puţin jumătate de normă în specialitate, pot solicita continuitatea pe post/catedră. Pentru aceasta, se adresează, în scris,conducerii/conducerilorunităţii/unităţilor de învăţământ până la data de 19 mai 2011, care comunică acordul/refuzul la inspectoratul şcolar în perioada prevăzută de Calendar. Pentru a putea fi repartizate prin continuitate la suplinire, în baza notelor din iulie 2009 sau iulie 2010, cadrele didactice care participă şi la concursul din iulie 2011 trebuie să obţină minimum nota 5,00 (cinci) la disciplina corespunzătoare postului didactic/catedrei solicitat(e) pentru continuitate.
au renuntat deoarece nu erau in stare sa ia nota 5!!!!

0 0

18.07.2011 19:25 doncorleone33

foarte grele comparativ cu anul trecut ..eu am luat anul trecut titularizarea nustiu c a.si fi facut anul asta

0 0

18.07.2011 22:36 simonapop78

"Cel mai mare duşman al adevărului este cel mai adesea nu minciuna, intenţionată, urzită şi nesinceră, ci mitul – durabil, convingător şi nerealist".

0 0

18.07.2011 23:52 pucheadorel

Să se pună mâna mai serios pe carte! Și profesorii, și elevii! Altfel...

0 0

19.07.2011 18:37 corneliamlnt

Dar despre cei care au obtinut de ani de zile la titularizare note mari 9, 10 si care predau de exemplu in aceleasi scoli de 8-9 ani si nu au post de titularizare deoarece sunt ore putine si predau in 3-4 scoli, ce puteti spune? Degeaba iau note mari , degeaba au elevi la olimpiade nationale, caci nu are importanta calitatea acestora. De ce nu se face ceva si pentru acesti oameni , ca sa poata preda pana cand dispar efectiv orele . De ce nu se stabileste si un statut pentru aceasta categorie?

0 0

25.07.2011 17:04 onix_43_kid

la intrebarea ,, au fost grele subiectele ? " raspunsul potrivit este : am obtinut nota 9 , 75 la invatatori / institutori invatamant primar si nu sunt foarte fericita pentru ca nu am luat 10 pentru ca zece este zece

acum sa comentam :
1-chiar daca as fi avut 10 tot aceleasi posturi la titularizare ar fi fost , si anume ca de obicei niste jafuri
2 - eu personal afirm ca subiectele au fost dificile din orice unghi am privi .
daca ma refer la literatura romana , a fost un subiect la alegere caracterizare de personaj deci nu a fost echitabil si nici corect pentru ca un examen trebuie sa evalueze aceleasi continuturi la toti
daca ma refer la faptul ca NU au fost camere de filmat in toate centrele de examen este iar discriminator , caci s-a luat 10 doar unde a fost fara stress
daca ma refer la faptul ca anul acesta metodica predarii limbii romane s-a inlocuit cu didactica disciplinelor de invatamant de la primar - de data asta cunoasterea mediului -pentru mine e ok dar nu multi pot aborda orice tip de subiect
daca ma refer la limba romana subiectul a fost complicat
daca ma refer la pedagogie subiectul a fost surprinzator
daca ma gandesc la motivul pentru care am fost nevoita sa dau eu concurs de titularizare , in ciuda faptului ca am 29 ani vechime si titulara in sistem fusesem
daca ....
ce a fost anul acesta a fost , ce va fi de la anul , cand tuturor ne scapa esentialul : suntem la mana directorilor si nimic nu mai conteaza , nimic

0 0

25.07.2011 21:43 emil

Interesant! Chiar ati luat 9.75? Si tot asa ati scris in lucrare? Aceiasi "limba romana" ati folosit? Aceiasi punctuatie, sintaxa a frazei? Daca e asa, inseamna ca si evaluatorii sunt ...pierduti iar invatamantul e complet prabusit!
...

0 0

26.07.2011 17:18 onix_43_kid

ACEEASI LIMBA ROMANA AM FOLOSIT , DOMNULE EMIL !
ACEEASI PUNCTUATIE AM FOLOSIT , DOMNULE EMIL !

SI SUNT SIGURA CA ORICAND TU AI CEVA DE INVATAT DE LA MINE , INVERS NU .
DE CE ? PENTRU CA EU NU AM SCRIS CA SA JUDEC PE ALTII SI NICI SA FIU LUATA PESTE PICIOR DE ALTII
MI-AM SCRIS PAREREA . ATAT . DACA NU ITI PLACE , DAI NEXT .

SI PENTRU CA SUNT O DOAMNA EU NU TE CORECTEZ PE TINE , IN CIUDA FAPTULUI CA TREBUIA SA O FAC
EU CHIAR STIU CE STIU , IAR CINE STIE CE STIE , E DESTEPT , ASCULTA-L !

0 0

26.07.2011 19:27 viocro

Pentru Dumnezeu, hai să folosim şi punctuaţia când scriem aici, la fel cum o facem când scriem de mână, şi hai să nu ne mai certăm ca duşmanii! E adevărat că ia timp mai mult să pui şi punctuaţia, că uneori nici tastele "nu sunt sensibile" la atingere sau sunt "prea sensibile" şi apar cuvinte cu litere lipsă sau cu litere în plus (sau cu cifre chiar). E adevărat, dar hai să nu ne otrăvim între noi, să ne sfătuim, să ne sprijinim, să învăţăm unii de la alţii. Nu pentru asta ne întâlnim aici?

0 0

26.07.2011 22:02 emil Acest comentariu a fost moderat de emil

Pentru onix_43_kid
Ati continuat sa scrieti facand greseli grave, folosind exclusiv majusculele. Modul de adresare este "de cartier" ca sa folosesc o expresie delicata... Cu aceasta ati pus "capac" prezentarii dvs. si sunt convins ca ati convins pe multi cititori...Se pare ca nu m-am inselat! Va rog foarte mult sa aveti grija sa nu ii agresati pe elevi cu astfel de scriere si cu un astfel de limbaj... si sa incercati sa mai invatati cate ceva, mai ales regulile de comunicare in acest spatiu public, cu atat mai mult in relatia cu cei pe care, probabil, trebuie sa ii educati. Regret, imi cer scuze, pentru ca am iesit din topicul comentariilor.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 5 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

71 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN