Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Crăciunul micilor creativi

Felicitări tuturor participanţilor la concurs pentru ideile ingenioase şi creative şi pentru modul în care au implicat copiii în activităţi atractive şi interesante.

Premiile concursului se acordă astfel:

Secţiunea Primar şi preşcolar

Premiul I

http://www.didactic.ro/concursuri/prezentari-inscrise/atelier-de-craciun-sa-impodobim-bradul

Atelier de Craciun – Sa impodobim bradul

Premiul II

http://www.didactic.ro/concursuri/prezentari-inscrise/craciuni-a-sau-steaua-craciunului

Craciunita sau Steaua Craciunului

Premiul III

http://www.didactic.ro/concursuri/prezentari-inscrise/in-asteptarea-craciunului-1

In asteptarea Craciunului

 

Secţiunea Gimnaziu si liceu

Premiul I

http://www.didactic.ro/concursuri/prezentari-inscrise/ingeras-din-panusi-de-porumb

Ingeras din panusi de porumb

Premiul II

http://www.didactic.ro/concursuri/prezentari-inscrise/bomboane-de-craciun

Bomboane de Craciun

Premiul III

http://www.didactic.ro/concursuri/prezentari-inscrise/cizmulita-decorativa

Cizmulita decorativa

 

Puteţi descărca diplomele din Pagina mea. Câştigătorii vor fi contactaţi pe email pentru a intra în posesia premiilor.

Azi: 16 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

2 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN