C.M,M,M,C,
30 octombrie 2009, 19:42
C.m.m.m.c.este introdus , de regulă, în mod axiomatic . Prezentarea de faţă urmăreşte,tocmai accesul la această noţiune pe o cale intuitivă, de aici decurgând şi importanţa acestei noţiuni pentru rezolvarea diverselor probleme de ordin practic.
Învăţământ gimnazial - Matematica - Lecţii - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a;
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/ppt.gif)
Învăţământ gimnazial - Matematica - Lecţii - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a;
rusuion | Şcoala Medie Nr. 19
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
Multipli comuni.C.m.m.m.c a doua sau mai multe numere naturale
Învăţământ gimnazial - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 6-a;
corina_unguresan | Scoala Generala "Ion Pop Reteganul" Reteag
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
Proiect didactic CMMDC si CMMMC
Învăţământ gimnazial - Matematica - Lecţii - Clasa a 6-a;
AncaMoldo | Scoala Gimnaziala "Dan Barbillian" Constanta
0 comentarii
Comentarii (4)
Motiv respingere: dublura
De fapt, aceasta este varianta pe care doresc să o prezint ,întrucât, din neatenţie, am trimis o "ciornă". Vă mulţumesc pentru înţelegere .
Apreciez modalitatea de prezentare ;mai putin afirmatia ca membrii familiei in cauza ar fi prezenti la o anumita "linie" de nu stiu cate ori !
In realitate,lucrul ar fi posibil daca deplasarea s-ar efectua pe o curba inchisa .
...fapt demonstrat de altfel în PPT-ul care va urma: "O problemă de mişcare".
Anticipasem ,de altfel problema. Mulţumesc pentru aprecieri
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.