Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

pps ATRACTII LOCALE - CUNOASTERE SI CREATIE

21 februarie 2010, 16:32

0 stele | 0 review-uri

Frumusetea zonei, aerul curat din Tg. Ocna, Slanic Moldova sau Oituz va invita spre cunoastere

Învăţământ primar - Discipline opţionale - Proiecte educaţionale - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;

elenapop
116 materiale
30 au spus Mulţumesc.
7 comentarii
121 descărcări
Mesaj pentru autor
Spuneţi-le prietenilor!
|

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (7)

0 0

21.02.2010 20:32 constantanistor

Superbe imagini, superba prezentare! Chiar ne-ati convins sa va facem o vizita! Sincere felicitari! Nota...10, ca mai mult nu se poate, desi ati fi meritat cu prisosinta nota 20! Va saluta partenerii de la Scoala Nr. 11 Buzau!

0 0

22.02.2010 14:03 sorivanci

Felicitari!Locuiti intr-o zona frumoasa.

0 0

22.02.2010 18:49 mona_r

Frumos,10!

0 0

22.02.2010 20:29 angela_burtea

Felicitari! sa fiti sanatosi!

0 0

23.02.2010 18:38 anamanea

Interesant realizat:)

0 0

25.02.2010 20:30 sandor_traier

Multumim de invitatie! Avem in plan, la vara, o tabara in zona d-voastra. Poate o onoram. Frumos realizata prezentarea!

0 0

26.02.2010 13:41 virginia_garjoi

O prezentare atractiva care te invita sa vizitezi aceste locuri minunate.Felicitari!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro

Descărcaţi
0 review-uri
60 descărcări

Adăugat la:
25.02.2010

CUNOAŞTERE ŞI CREAŢIE - Atracţii locale- Şcoala Gen. 15, Braşov

Învăţământ primar - Discipline opţionale - Proiecte educaţionale - Clasa a 2-a;

crissy77 | Scoala Gimnaziala Nr.15 Brasov

18 au spus Mulţumesc.   6 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
39 descărcări

Adăugat la:
25.02.2010

CUNOASTERE SI CREATIE

Învăţământ primar - Discipline opţionale - Proiecte educaţionale - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;

nutipad | Scoala Gimnaziala Nr.11 "Iorgu Iordan" Tecuci

17 au spus Mulţumesc.   6 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
59 descărcări

Adăugat la:
27.02.2010

CUNOAŞTERE SI CREAŢIE III

Învăţământ primar - Discipline opţionale - Proiecte educaţionale - Clasa a 4-a;

ameliat | Şcoala Gimnazială "Academician Marin Voiculescu" Giurgiu

19 au spus Mulţumesc.   5 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa I!

Manuale atractive si eficiente pentru elevii de scoala primara!

Manuale Intuitext Clasa II!

Pregatire eficienta pentru prima Evaluare Nationala a elevilor dvs.!

Manuale Intuitext Clasa III!

Prim alegere a invatatorilor moderni!

Manuale Intuitext Clasa IV!

Pregatire eficienta pentru Evaluarea Nationala, clasa a IV-a!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa I!

Toti copiii iubesc invatarea prin joaca!

Invatare moderna pentru elevii de clasa a II-a!

Resurse educationale online, pentru invatare prin joaca!

Invatare digitala pentru elevii de clasa a III-a!

Produs educational de invatare prin joaca!

Invatare online pentru elevii de clasa a IV-a!

Pregatire moderna pentru Evaluarea Nationala, clasa a IV-a!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Activitati de vara pentru sanatatea emotionala

Echilibrul emotional
Vacanta in familie

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

56 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN