Şcoala cu
bune practici

54 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

exe BIBLIA sau Sfanta SCRIPTURA

24 aprilie 2006, 23:37

0 stele | 0 review-uri

Această carte sfântă vede lumina tiparului prin purtarea de grijă a Sfintei noastre Biserici, care se preocupă de toate cele de trebuinţă pentru propăşirea spirituală şi pentru mântuirea noastră. Se cuvine, deci, ca şi noi să cunoaştem că adevărata interpretate a Sfintei Scripturi, adevăratul său înţeles se poate descoperi şi pătrunde numai în staulul duhovnicesc al Bisericii noastre strămoşeşti care-şi continuă lucrarea ei având drept călăuză pe Duhul Sfânt. Semnificaţia, valoarea şi întreaga putere mântuitoare a Sfintei Scripturi se arată în Biserică şi prin Biserică, prin mijlocirea căreia Duhul Sfânt ne călăuzeşte spre Ťtot adevărulť (Ioan 16, 13).

Învăţământ gimnazial - Religie - Lecţii - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;

hapca
1565 materiale
25 au spus Mulţumesc.
3 comentarii
1881 descărcări
Mesaj pentru autor
Spuneţi-le prietenilor!
|

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (3)

0 0

24.03.2008 20:30 vargamarinela

Vă mulţumim pentru munca depusă ,de a transpune Biblia în format electronic.Flicitări!

0 0

30.03.2008 09:58 eli22bv

Multumesc.

0 0

04.06.2008 22:20 barbus

Toate materialele dumneavostră sunt extraordinare!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
114 descărcări

Adăugat la:
21.07.2020
Vizualizaţi
0 review-uri
19 descărcări

Adăugat la:
25.03.2021

26.III.Sfânta Scriptură (=Biblia = Vechiul și Noul Testament) – un izvor de înțelepciune și iubire

Învăţământ gimnazial - Religie - Lecţii - Clasa a 8-a;

struta

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
27 descărcări

Adăugat la:
06.03.2023

Scrisoarea fluviu, metodă inovativă folosită în cadrul program național de exercițiu catehetic și scriere reflexivă BIBLIA CĂLĂTOARE

Învăţământ gimnazial - Religie - Proiecte educaţionale - Clasa a 8-a;

beatrice_manda | Scoala Gimnaziala Nr.22 Arad

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa V!

Ideale pentru intelegerea in mod placut a materiei scolare!

Auxiliare Intuitext pentru Clasa a VI-a!

Pregatire eficienta pentru Evaluarea Nationala, clasa a VI-a!

Resurse educationale pentru clasa a VII-a!

Manuale, auxiliare si softuri educationale - utile si acasa si la scoala!

Produse moderne de invatare pentru clasa a VIII-a!

Adaptate stilului de invatare al elevului digital!

Resurse educationale online pentru elevii de gimnaziu!

Toate resursele necesare pregatirii online a elevilor de clasa a V-a!

Resurse educationale online pentru elevii de gimnaziu!

Toate resursele necesare pregatirii online a elevilor de clasa a VI-a!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa a VII-a!

Ajutor la teme, teze, simulari si Evaluarea Nationala, clasa a VIII-a!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa a VII-a!

Ajutor la teme, teze, simulari si Evaluarea Nationala, clasa a VIII-a!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

10 intrebari pentru sfarsitul de an scolar

Motivatia pentru invatare

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

3 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN