Subiecte_simulare_capacitate
7 martie 2006, 01:58
Subiectele, baremul şi câteva observaţii gen să facem haz de necaz .
Învăţământ gimnazial - Matematica - Teste - Clasa a 8-a;
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/pdf.gif)
Învăţământ gimnazial - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 8-a;
nicoletamorogan2 | Scoala Gimnaziala Nr.23 "Sf. Silvestru"
5 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/rar.gif)
PROIECTUL UNITĂȚII DE ÎNVĂȚARE TRUNCHI DE PIRAMIDĂ CLASA VIII 2018
Învăţământ gimnazial - Matematica - Teste - Clasa a 8-a;
morariu_mh | Scoala Gimnaziala "Ioan Vladutiu" Ludus
1 comentariu
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/doc.gif)
Învăţământ gimnazial - Matematica - Teste - Clasa a 8-a;
hossusorin | Colegiul National "Octavian Goga" Marghita
2 comentarii
Comentarii (7)
In general sunt de acord cu dumneavoastra dar...mai am si alte pareri=))
Eu v-as propune sa deschideti o discutie pe aceasta tema pe forum la Matematica.
Multumim pt efortul de a scrie din nou subiectele, mai ales ca necesita timp cu editorul de ecuatii.
Îmi cer scuze, s-a strecurat totuşi o greşeală: la problema II. 2, numărătorul celei de-a treia fracţii din expresie este 1, în loc de 2. Rog administratorul site-ului să aibă bunăvoinţa să corecteze. Sper să fie şi singura scăpare!
Tovarasa profesoara, [AO] nu este congruent cu [MN] in nici o geometrie.
Cred ca este doar o eroare de tehnoredactare. Daca nu, evitati sa mai faceti astfel de comentarii!
Imi cer scuze pentru modul de adresare si pentru confuzia facuta, DOMNULE PROFESOR, dar imi mentin opinia asupra erorii comise de d-voastra.
Stimate domn profesor Răzvan Drînceanu! În materialul meu e scris cât se poate de clar: "concurente" şi nu "congruente", între cei doi termeni fiind totuşi o deosebire care sper că e clară şi pentru dumneavoastră! Încercaţi dacă puteţi să reprezentaţi figura astfel încât segmentele AO şi MN să nu aibă nici un punct de suprapunere! Puteţi? Eu vă asigur că cei 40 de elevi ale căror lucrări le-am corectat au reuşit această performanţă! Eu mi-am cerut din start scuze pentru eventualele greşeli de tehnoredactare, ceea ce nu se compară cu o adresare deliberat greşită şi ironică ("tovarăşa") asupra căreia insistaţi mitocăneşte cu "scuze". Puneţi-vă în situaţia mea: în ziua respectivă am avut ore de la 8 la 14 şi apoi, fără pauză şi chiar fără să mănânc, am stat la corectură de la ora 14 la ora 21, continuând imediat cu tehnoredactarea subiectelor şi postarea lor pe site. De ce oare? Îmi ridică cineva statuie? Nu, fiindcă eu consider că aceste subiecte îi interesau pe mulţi profesori şi nu pe şmecherii puşi pe făcut ironii ieftine, iar Internetul poate fi utilizat în acest scop şi nu ca loc unde toţi idioţii pot să-şi posteze moacele! Pe de altă parte mărturisesc că mi-aţi suscitat interesul şi m-am delectat citindu-vă "producţiunile", cu care ocazie am aflat grija dumneavoastră de a-i învăţa pe elevi să se protejeze contra "inceniilor" cu sprijinul unui reprezentant al "pomnierilor" şi "cucelelalte". De asemenea, la problema I.5 de la teza pentru clasa a VII-a sunt tare curios cum puteţi afla perimetrul trapezului MNCB când nu daţi lungimea pentru MN sau BC şi nici măcar măsura unuia dintre unghiurile triunghiului! Iar la problema II.3.c) aflaţi că ariile sunt în raport de 1 la 8, nu de 1 la 4! Ar fi multe de comentat şi despre prostiile scrise pe post de soluţii la subiectele de bacalaureat, dar, din păcate, nu pot folosi aici editorul de ecuaţii! Ţineţi minte măcar atât: se scrie Stolz şi nu Stoltz! Să auzim de bine! Succes în practicarea liberă a sportului!
Domnule Popescu, ma scuz (sincer) inca o data pentru modul de adresare, cat despre concurente vs. congruente, aveti dreptate, nu am citit corect (dupa cum probabil v-ati dat seama). In ceea ce priveste greselile observate de d-voastra in materialele postate de mine aici, le-am remediat la timp (inainte de a le propune elevilor), insa, din pacate, nu anterior trimiterii spre postare.
Remarc ironia dusa la sarcasm, insa cred ca exagerati! Oricum, mi-ar placea sa mai comunicam (pe teme de matematica, dar si de sport). Cu siguranta aveti adresa mea de mail.
Cu stima, D.R.
Stimate domn profesor Drînceanu! Declar subiectul încheiat şi îmi cer scuze pentru exagerări! Consider că acest site nu a fost creat ca să putem face noi schimb de drăgălăşenii!
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.