Formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice din perspectiva educaţiei incluzive
16 aprilie 2018, 17:02
În prezent şcoala obişnuită marchează tendinţa spre şcoala incluzivă, adică cuprinderea tuturor copiilor cu şi fără disabilităţi, în limita potenţialului de învăţare în şcoala obişnuită valorizând forţele copilului (cunoştinţe, competenţe, abilităţi).
Învăţământ primar - Învăţământ special - Elemente de metodica - Clasa 1; Clasa a 2-a;
Învăţământ primar - Învăţământ special - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
Subtip: Sinteza/Prezentare
Metode: Metode activ-participative
Abordări: Abordare interdisciplinara; Abordare transdisciplinara; Abordare integrata; Activitate in natura; Activitate practica
3605 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Elemente de metodica recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ primar - Învăţământ special - Teste - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;
marioaranemes | Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Târgu Lăpuş
2 comentarii
Învăţământ primar - Învăţământ special - Lecţii - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a;
latunadejda | Liceul Republican cu Profil Real
0 comentarii
Învăţământ primar - Învăţământ special - Lecţii - Clasa 1; Clasa a 2-a;
latunadejda | Liceul Republican cu Profil Real
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.