...Imaginea școlii
7 octombrie 2021, 13:21
Comunicarea şi promovarea imaginii unei instituții cum este școala, prin intermediul relaţiilor publice în cadrul strategiilor de marketing trebuie să constituie un obiectiv deosebit de important, deoarece contribuie fundamental la creşterea numărului de solicitări de servicii educaționale, dar şi a calităţii percepute a acestora.
Învăţământ primar - Consiliere si orientare - Diverse - Clasa a 2-a;
Învăţământ primar - Discipline opţionale - Clasa a 2-a;
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/ppt.gif)
Activitate de consiliere a elevilor
Învăţământ primar - Consiliere si orientare - Proiecte educaţionale - Clasa 1; Clasa a 2-a;
tufa_nadia | Scoala Gimnaziala "George Calinescu" Onesti
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/doc.gif)
Chestionar anonim pentru parintii elevilor din inv. primar si gimnazial
Învăţământ primar - Consiliere si orientare - Teste - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
ciobanu2 | Scoala Gimnaziala Mihaesti
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
Învăţământ primar - Consiliere si orientare - Diverse - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
schipor_cristina | Scoala Gimnaziala Satu Mare
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.