JOCUL SI INVATAREA- FORME DE BAZA ALE ACTIVITATII COPILULUI INTRE 3 SI 6 ANI
14 noiembrie 2021, 22:55
Majoritatea teoriilor psihologice considera jocul ca avand implicatii majore in dezvoltarea psihologica a copilului. Teorii contemporane apreciaza jocul ca forma fundamentala de activitate acordandu-i o importanta la fel de mare precum activitatilor de munca sau de invatare. Pentru perioada copilariei, jocul are functii formative complexe.
Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Diverse - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare; Grupa pregătitoare;
Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Clasa 1;
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/pdf.gif)
Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Fişe de lucru - Grupa mare;
oanapopa | Gradinita cu program prelungit Nr.7 Arad
2 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/pdf.gif)
Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Fişe de lucru - Grupa mare;
oanapopa | Gradinita cu program prelungit Nr.7 Arad
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/pdf.gif)
Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Fişe de lucru - Grupa mare;
oanapopa | Gradinita cu program prelungit Nr.7 Arad
2 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.