Si eu consider mai buna structura cu semestrele egale. Daca primul semestru se termina de Craciun,in afara de faptul ca se "alearga"dupa note cand elevii se gandesc la Mos Craciun,mai este si marimea perioadei de evaluare. Sa nu uitam ca primele doua saptamani sunt de recapitulare iar ultimele doua nu se preda. Atunci,cand se mai insusesc cunostintele? Sau mergam pe ideea ca noi ne facem ca predam iar ei se fac ca invata? Formalism? Sa ne gandim intai la elevi.Am impresia ca sunt tot mai slabe cunostinele profesorilor despre teoria invatarii. Sunt tot mai putini cei care stiu cu adevarat cum se "preda"si cum invata elevii.
Comentarii (2)
19.08.2013 23:14 bunica - Autor
Si eu consider mai buna structura cu semestrele egale. Daca primul semestru se termina de Craciun,in afara de faptul ca se "alearga"dupa note cand elevii se gandesc la Mos Craciun,mai este si marimea perioadei de evaluare. Sa nu uitam ca primele doua saptamani sunt de recapitulare iar ultimele doua nu se preda. Atunci,cand se mai insusesc cunostintele? Sau mergam pe ideea ca noi ne facem ca predam iar ei se fac ca invata? Formalism? Sa ne gandim intai la elevi.Am impresia ca sunt tot mai slabe cunostinele profesorilor despre teoria invatarii. Sunt tot mai putini cei care stiu cu adevarat cum se "preda"si cum invata elevii.
14.09.2016 15:31 morariu_mh
Multumesc pentru aprecieri
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.