Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

MONUMENTUL EROILOR REVOLUȚIEI DE LA 1989 DIN CADRUL ÎNTREPRINDERII FAUR
Descoperă micul patrimoniu

După anul 1990 în cadrul uzinei 23 August a fost ridicat un monument din marmură albă în cinstea eroilor căzuți în timpul revoluției din anul 1989. Monumentul se află la poarta 2 a întreprinderii...

Propus de: petrescuvio | 08.06.2014

1 comentariu

987 vizualizări
Mulţumesc 0 voturi

PETRU PAUL CIOBĂNELU (1939-2014) - UN EXEMPLU DE URMAT
Personalităţi din jurul nostru

Suntem elevii clasei a VI a A de la Școala Gimnazială nr. 78 din București, sector 3, reprezentați prin Oneață David, șeful clasei și prin profesor Petrescu Viorica, profesor îndrumător.
Dorim să...

Propus de: petrescuvio | 16.03.2015

0 comentarii

692 vizualizări
Mulţumesc 0 voturi

Patrimoniul de lângă casă, partea I - De la ce vine numele cartierului Pantelimon
Tineri Jurnalişti ai Patrimoniului

Proiectul Patrimoniul de lângă casă a fost conceput și realizat de elevii din clasa a 7 a A de la Scoala Gimnzială 78, sector 3 din București, diriginte prof. Petrescu Viorica pentru colegii de la...

Propus de: petrescuvio | 01.02.2019

0 comentarii

1201 vizualizări
Mulţumesc 0 voturi

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

57 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN